PiațăȘtiri

170

GfK: Electrocasnicele au avut vanzari in crestere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Rezultatele GfK TEMAX pentru Romania,T2 2017: Piata bunurilor de folosinta indelungata a crescut in T2 cu peste 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.Cele mai importante evolutii au fost inregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici si foto, toate avand cresteri de doua cifre. Sectoarele de electrocasnice mari si electronice continua cresterea, dar cu o dinamica mai scazuta in acest trimestru. Singura scadere majora a venit din sectorul de dispozitive de printare aproape -23% . Electronice Piata de TV a inregistrat o crestere usoara, datorata in principal cresterilor pe segmentele de peste 40 de inchi. Segmentul Smart TV a crescut, alaturi de cel al TV-urilor cu rezolutie de tip Ultra HD. Ca urmare, se observa o crestere a pretului mediu. Sistemele audio au inregistrat o crestere importanta, in special datorita cresterii segmentului de dispozitive Connected. Pe de alta parte, sistemele de tip Home Theatre au inregistrat o scadere. Boxele se afla pe un trend ascendent, remarcandu-se prin evolutii pozitivein special segmentul de Soundbar. Electrocasnice mari T2 2017 s-a incheiat cu evolutiibune. Piata de electrocasnice mari a incetinit ritmul de crestere, categoriile emergente electrocasnicele incorporabile fiind singurele care au inregistrat cresteri de doua cifre. Electrocasnice mici T2 2017 a continuat cu o crestere de doua cifre Evolutiile pozitive se inregistreaza atat pentru categoriile de produse predominante, cat si pe cele de nisa. Cea mai mare categorie de produse, aspiratoarele, a inregistrat o crestere de doua cifre.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2