192
Potrivit Reuters, compania italiană de produse alimentare Barilla și marca Unilever Algida au semnat un parteneriat strategic pentru a vinde înghețată și gustări în Italia, au declarat marți cele două grupuri.
Barilla, ai cărui biscuiți Gocciole sunt cei mai bine vânduți din Italia, a declarat că parteneriatul va crește cererea pentru mărcile sale de cookie-uri și gustări, în special în sezonul estival.
De asemenea, va ajuta grupul să fie mai competitiv în vânzarea de gustări dulci și sărate în canalele din afara casei, unde concurează cu grupuri străine mari și cu cofetarul de ciocolată Ferrero.
„Suntem convinși că piața înghețatei oferă perspective interesante și știm că avem mărci și produse care prezintă un interes deosebit pentru consumatorul italian”, a declarat șeful regiunii Barilla, Francesco Del Porto, Francesco Del Porto.
„Ambiția noastră este, de asemenea, să fim din ce în ce mai prezenți în sectorul out-of-home, datorită Grupului Unilever, care are o experiență foarte lungă și o rețea extinsă de distribuție.”
Înghețatele dezvoltate împreună cu vânzătorul Cornetto Algida se vor baza pe lansarea cu succes a cookie-urilor Barilla umplute cu ciocolată și vânzarea de bare de cereale, care au construit prezența grupului din Parma pe segmentul gustărilor.
Parteneriatul va fi operațional din ianuarie 2022 și va acoperi inițial Italia, cu scopul extinderii în alte țări europene, au spus cele două grupuri.
Pentru Unilever, acordul este o oportunitate de a oferi produse noi într-un sector din ce în ce mai competitiv.
În 2017, Unilever a încheiat o alianță similară cu rivalul lui Barilla, Ferrero, ajutându-l pe cofetar să intre în sectorul dulciului înghețat atât în Italia, cât și în străinătate. (Raportare de Francesca Landini; editare de Barbara Lewis)