Știri

132

Giganții brazilieni în producția de carne de pasăre investesc în fabrici de carne de cultură și proteine alternative

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Giganții brazilieni JBS și BRF, producători de carne de pasăre, au anunțat planuri de a investi în proteine ​​alternative, obținute prin tehnologii tisulare, pentru a-și consolida pozițiile în Brazilia, SUA și Europa, informează PoultryWorld.

Carne de cultură

Planul BRF include carne cultivată printr-un parteneriat cu agtech-ul israelian Aleph Farm. Această tehnologie produce carne în laboratoare din celule animale.

Lorival Luz, președintele BRF, a declarat pentru Forbes Brasil că compania vede noi tendințe de comportament și preferințe ale consumatorilor.

 „Trebuie să studiem evenimentele din lume. Când punem acele imputuri împreună, ne oferă o proiecție și o direcție ”, a comentat executivul. Potrivit acestuia, carnea cultivată poate deveni o sursă relevantă de proteine ​​pentru o parte a lumii în câteva decenii.

BRF nu a dezvăluit amploarea investiției sale pentru „carne de laborator”, dar este tratată ca „revoluționară” în cadrul companiei. Țări precum Statele Unite, Israel și Singapore au deja produse proteice alternative, acum este momentul dezvoltării tehnologiei în Brazilia.

JBS se lansează în producția de proteine alternative

În paralel cu BRF, JBS a semnat un acord pentru a cumpăra Vivera, al treilea cel mai mare producător de plante din Europa, pentru o valoare de 341 milioane EUR.

Vivera dezvoltă și produce un portofoliu diversificat de proteine ​​pe bază de plante pentru marii comercianți cu amănuntul din 25 de țări europene, cu o prezență relevantă în Olanda, Regatul Unit și Germania. Acordul include 3 fabrici și un centru de cercetare și dezvoltare situat în Olanda.

Achiziția întărește și conduce platforma globală de produse JBS pe bază de plante prin intermediul mărcii Seara. Potrivit companiei, există o tendință puternică de creștere a consumului pe acest segment.

Vivera, în prezent cea mai mare companie independentă de plante din Europa, se alătură inițiativelor Seara, în Brazilia, unde linia „Incredibil” care conduce în hamburgerii de legume și Planterra, care are marca OZO în Statele Unite.

„Este un pas important către consolidarea platformei noastre globale de proteine ​​vegetale. Vivera întărește prezența JBS în sectorul vegetal cu cunoștințe tehnologice și capacitate inovatoare ”, spune Gilberto Tomazoni, CEO global al JBS.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2