Heineken a lansat noua campanie globala de comunicare, quot;The Odyssey, care porneste de la ideea ca fiecare barbat are o calitate care il poate face legendar. Pentru noul spot TV, Heineken a ales ca protagonisti barbati cu abilitati unice, fiecare dintre ei demonstrandu-si talentul legendar. Campania a generat in social media o serie de comentarii si dezbateri despre autenticitatea abilitatilor personajelor din spot. Prin urmare, Heineken a raspuns comentariilor celor sceptici pe seama noului spot, informeaza Revista Piata. Sandrine Huijgen, Global Communications Director Heineken, afirma: Dupa ce am vazut comentariile despre noul spot, The Odyssey, am vrut sa aratam ca nu exista granite intre real si fals si sa demonstram ca oamenii obisnuiti au calitati unice si ca fiecare este legendar in felul sau. Prin lansarea materialului video de la castingul pentru noul spot TV, Heineken a vrut sa arate povestea adevarata din spatele scenei - fara trucuri, fara elemente false, totul este adevarat. Mai multe, pe www.revista-piata.ro