In plina vara si sub crunta arsita, Heineken declanseaza o noua campanie de comunicare si marketing derulata impreuna cu agentia Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor nestiute ale oraselor din Romania. Iata ce spun organizatorii: Care sunt locurile ascunse din orasul tau? Ai auzit de ceasul care indica ora invers, intr-un palat din Bucuresti? Ai vizitat vreodata vechiul cazino din Cluj-Napoca sau ai explorat cea mai scurta strada din Constanta? Vara aceasta, Heinekenreg; invita consumatorii sa devina City Insiders si sa-i incurajeze, la randul lor, si pe ceilalti sa descopere orasul, cu cele mai ascunse locuri ale sale, ca parte a editiei de anul acesta a campaniei Open Your City. Dupa ce, vara trecuta, i-am invitat pe consumatori sa descopere secretele orasului in care traiesc, prin campania , acum facem un pas inainte si ii incurajam sa-i implice si pe altii in aventura urbana si sa se bucure cu adevarat de tot ceea ce are orasul de oferit, a spus Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN Romania. Campania Open Your City a fost lansata atat pe platforme digitale, cat si TV. Panouri digitale interactive, unde cei care vor fi City Insiders vor putea incarca informatii in timp real despre locurile ascunse ale orasului lor, vor fi amplasate in Bucuresti, Cluj-Napoca si Constanta. In acelasi timp, continutul poate fi incarcat si accesat pe pagina Facebook oficiala a Heinekenreg; http://apps.facebook.com/cities-hnk/ si pe website-ul Heinekenreg; www.heineken.com/ro .