In 2014, Parmalat Romania si-a crescut profitabilitatea, se arata intr-un comunicat emis de companie. Potrivit acestuia, subsidiara locala a grupului itialian cu acela?si nume, a inregistrat in primele noua luni ale anului trecut o imbunatatire a profitabilitatii comparativ cu rezultatul din perioada similara a anului precedent pe fondul ajustarii preturilor de listare ?si eficientizarii productiei, se arata in ultimul raport al companiei-mama, fiind vizate aici bauturile racoritoare. Parmalat, producatorul sucurilor din fructe Santal, detine o unitate de productie in localitatea Tunari, judetul Ilfov. In 2013, compania a raportat o pierdere neta de 220.000 de lei, in scadere comparativ cu anul precedent, in timp ce cifra de afaceri s-a situat la 41,6 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finante. Primele noua luni ale anului 2013 au aratat o continuare a contractiei consumului in toate segmentele din piata bauturilor din fructe, unde Parmalat activeaza. Pe aceasta piata plina de provocari, Parmalat ?si-a pastrat pozitia , se arata in raport. Principalii competitori ai brandului Santal sunt Tymbark, Cappy- brand al Coca-Cola HBC, ?si Prigat, produs de PepsiCo. Succesul este cu atat mai notabil, cu cat, Coca-Cola HBC a inregistrat vanzari deosebite cu sucul neacidulat Cappy, in urma investitiei in noua capacitate de productie inaugurata in cursul anului 2013, si in urma unei campanii de publicitate deosebit de activa in cursul anului trecut.