PiațăȘtiri

207

În 2020, vânzările de vin au crescut în România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Vinul a performat destul de bine, în ciuda pandemiei de COVID-19 în 2020, reușind să vadă o creștere pozitivă a volumului total în ansamblu, se arată în ultima analiză Euromonitor, privind piața specifică din România.

Acest lucru se datorează variantelor de vin calm, toate menținând cifre pozitive, în timp ce variantele de vin spumant au văzut cele mai abrupte scăderi, șampania suferind cel mai mult.

În timp ce vinul îmbuteliat a avut o performanță bună în 2020, din cauza schimbărilor de la tranzacționare la tranzacționare și restricțiilor impuse consumatorilor de a putea cumpăra vin în vrac direct din podgorii, cea mai mare amenințare la adresa performanței vinului îmbuteliat rămâne consumul ridicat de lumină liberă vin de struguri din resurse private și / sau ferme / podgorii de producție individuale.

Producția de vin acasă este, de asemenea, o activitate tradițională în mediul rural din România, prin urmare nu doar izolată de regiunile de producere a vinului în sine.

Cramele Recas SA și-a menținut conducerea în domeniul vinului în termeni de companie în 2020, cu toate acestea, în termeni de marcă, jucătorul Schwaben Wein este condus de Cotnari (Cotnari SA).

În ansamblu, producătorii autohtoni reprezintă ponderea dominantă a vinului în România, datorită tradițiilor puternice de vinificare și băutură din țară.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2