159
KFC România informează printr-un comunicat că lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless- care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza.
Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100%touchless, la plata cu cardul bancar.
Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.
După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară.
Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care:
multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor.
„Noul proiect implementat împreună cu Acrelec, alături de care am încheiat un parteneriat strategic încă de acum 2 ani, reprezintă o premieră apărută ca un demers firesc al unei viziuni comune de furnizare a celor mai moderne și mai eficiente soluții și servicii”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.