PiațăȘtiri

185

Index IGD: Consumatorii se concentrează pe calitate la „cel mai înalt nivel existent vreodată”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Concentrarea asupra calității pentru anul următor se află la cel mai înalt nivel înregistrat, determinat de salariații mai mari care au venitul disponibil pentru a „tranzacționa”, conform ultimului Index al încrederii cumpărătorilor IGD, citat de FoodNavogator.

Încrederea europenilor, în creștere

Încrederea cumpărătorilor în Uniunea Europeană rămâne la cel mai înalt nivel de peste un an, determinată de reducerea restricțiilor de blocare, programul de vaccinare și concentrarea asupra Paștelui, a dezvăluit indicele, care a început în 2013.

Cu toate acestea, sentimentul cumpărătorilor devine din ce în ce mai polarizat între grupurile de venituri și o recuperare așteptată în formă de K - caracterizată printr-o împărțire puternică a ritmului de redresare a economiei - va vedea unii cumpărători să crească în prosperitate, în timp ce alții rămân în urmă sau rămân la fel.

"La nivel general, încrederea cumpărătorilor este probabil să fie sporită pe termen scurt, deoarece magazinele neesențiale și ospitalitatea în aer liber vor fi deschise începând cu 12 aprilie și mai multe persoane vor primi vaccinul", se arată în raport.

Polarizarea persistă

Cu toate acestea, încrederea va rămâne probabil polarizată, cu încredere ridicată în rândul grupurilor mai bogate și a celor care au acumulat economii. În schimb, încrederea este probabil să rămână fragilă în rândul grupurilor cu afluență mai scăzută și a celor ale căror venituri și perspective de angajare au fost afectate negativ de pandemie. ”

Economistul șef al IGD, James Walton, a declarat recent FoodNavigator că consumatorii au învățat abilități mai bune de gătit în propriile bucătării și au economisit bani gătind acasă în timpul blocărilor; fapte care ar prezenta o provocare pentru industria ospitalității. „Retailerii vor încerca să mențină [consumatorii] gătind acasă cu noi soluții de masă”, ne-a spus el. „Restaurantele trebuie să facă costul suplimentar al consumului de mâncare, deci experiența este chiar mai importantă ca niciodată.”

Rezultate: martie 2021

Încrederea cumpărătorilor a rămas stabilă la -4, care este cel mai înalt nivel din ianuarie 2020, conform indicelui de încredere al cumpărătorilor. Acest lucru se compară cu un scor de -9 de data aceasta anul trecut, la începutul pandemiei.

În luna martie, încrederea cumpărătorilor s-a îmbunătățit la -2 la sfârșitul lunii, deoarece accentul s-a concentrat asupra adunărilor de familie de Paști și restricțiile au început să se relaxeze.

Evidențierea indexului

• Concentrarea cumpărătorilor pe calitate (18%), dar și pe economisirea banilor (14%) în anul următor, se află la cel mai înalt nivel înregistrat.

• Încrederea financiară rămâne relativ ridicată. 22% se așteaptă să fie mai bine în anul următor și 26% se așteaptă să fie mai rău.

• Încrederea cumpărătorilor devine din ce în ce mai polarizată de grupul de venituri.

• Cei mai mulți câștigători mai mari cred că vor fi mai bine (26%) decât mai rău (24%) în anul următor. Mai mulți câștigători cu venituri mai mici se așteaptă să fie mai prost (34%) decât mai bine (14%).

Focus pe consumatorii cu bani

Simon Wainwright, Director Global Insight la IGD, a declarat: „Concentrarea pe calitate oferă comercianților cu amănuntul oportunitatea de a încuraja cumpărătorii să facă tranzacții. Acest lucru subliniază necesitatea de a continua investițiile în NPD și inovație pentru a menține și a câștiga cota de piață de la cumpărătorii mai bogați.

„Dar, pe măsură ce ne îndreptăm spre o recuperare în formă de K, economisirea de bani rămâne o prioritate pentru gospodăriile cu venituri mai mici. Din cauza COVID-19, doar 28% dintre lucrătorii cu salarii mai mici au raportat că au primit salariul integral, comparativ cu 52% din lucrătorii cu salarii mai mari.

Întrucât șomajul nu va atinge vârful până în al patrulea trimestru al anului 2021, înainte de a scădea încet, cumpărăturile inteligente sunt probabil un comportament cheie pentru acei cumpărători cei mai afectați, în special pentru cei cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani. ”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2