PiațăȘtiri

215

INS: Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în luna februarie 2021

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În luna februarie 2021 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 0,2%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,6%.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut ca serie brută cu 1,3%, iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a scăzut cu 1,2%.

În perioada 1.I-28.II.2021 volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-29.II.2020 ca serie brută cu 1,5%, iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a scăzut cu 1,9%.

Februarie 2021 comparativ cu ianuarie 2021

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2021, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,2%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+2,8%) și la vânzările de produse nealimentare (+0,2%).

Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 5,0%. Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2021, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 0,6%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+2,3%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,7%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 2,7%.

Februarie 2021 comparativ cu februarie 2020

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2021, comparativ cu luna februarie 2020 a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 1,3%, datorită creșterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+7,1%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,1%). C

omerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 9,1%. Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2021, comparativ cu luna februarie 2020 a înregistrat o scădere, pe ansamblu, cu 1,2%, ca urmare a scăderilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazinespecializate (-6,9%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,8%). Vânzările de produse nealimentare au crescut cu 11,3%.

Perioada 1.I-28.II.2021 comparativ cu perioada 1.I-29.II.2020

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-28.II.2021, comparativ cu perioada 1.I-29.II.2020 a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 1,5%, datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+6,3%)şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,4%).

Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 7,5%.

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-28.II.2021, comparativ cu perioada 1.I-29.II.2020, a înregistrat o scădere, pe ansamblu, cu 1,9% ca urmare a scăderilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-7,2%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,2%). Vânzările de produse nealimentare au crescut cu 8,4%.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2