Repere

147

Ipsos Research: Kinder conduce Top-ul deserturilor pentru cei mici

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Un studiu Ipsos Research arata ca mai mult de jumatate dintre parintii romani ofera zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecventa este semnificativ mai mare in cazul barbatilor 49% versus 37% cat se inregistreaza in cazul femeilor . La intrebarea Care sunt principalele atribute pe care trebuie sa le aiba un produs pe care il oferiti copiilor vostri?, respondentii au mentionat mai ales aspecte precum: gustos 63% , dulce 60% , sanatos 54% , proaspat 51% , natural 39% sau cu aport de energie 32% . Exista o gama foarte variata de categorii care sunt acceptate de parinti drept potential desert pentru copiii lor. Pe lista rezultata in urma cercetarii Ipsos Research gasim pe primele zece poziti produse precum pufuleti, napolitane, fructe proaspete, biscuiti simpli, iaurturi, ciocolata ambalata, cereale, deserturi pregatite in casa, bomboane sau prajituri cu blat din comert. Totusi, atunci cand vine vorba despre mentionarea produselor oferite cel mai des ca desert, clasamentul categoriilor se schimba semnificativ: fructele proaspete, iaurturile cu cereale sau fructe si prajiturile pregatite in casa ajung pe primele trei locuri. Spre exemplu, fructele proaspete sunt oferite ca desert, in medie, de 4 ori pe saptamana, in timp ce iaurturile cu cereale sau fructe au o frecventa de oferire de 2-3 ori pe saptamana.La polul opus, exista si o serie de deserturi pe care parintii mai degraba le evita in a le oferi copiilor si aici regasim produse precum chipsuri, snackuri, ciocolata ambalata, samburi si seminte, lapte cu arome sau bomboane. Kinder, Danonino, Milka si Barni sunt brandurile spre care parintii romani se indreapta cel mai des cand vine vorba de oferirea unui desert copiilor, in timp ce marci precum Magura, Eugenia sau Joe sunt mai degraba alegeri ocazionale. Un lucru interesant pe care il releva studiul este ca gradul de notorietate al unui brand nu are mereu o influenta directa in alegerea si oferirea unui produs. Un bun exemplu sunt marcile de bomboane MM, Skittles, Silvana sau Sugus, care, desi au notorietate buna, sunt rar oferite drept desert copiilor. Detalii in revista Progresiv

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2