222
Mai devreme decât era de așteptat, compania de livrare de ready meal Just Eat Takeaway a devenit profitabilă. În ciuda circumstanțelor dificile, compania este bine poziționată pentru viitor, spune liderul executiv Jitse Groen, citat de RetailDetail.
„După doi ani de investiții semnificative în urma fuziunii și a pandemiei, sunt mulțumit că Just Eat Takeaway.com a revenit la profit mai devreme decât era anticipat”, a declarat CEO-ul Jitse Groen într-o actualizare trimestrială.
Profitul operațional ajustat a fost pozitiv pentru prima dată în al treilea trimestru. Valoarea brută a tranzacțiilor a crescut cu 2%, până la 6,9 miliarde de euro, în ciuda unei scăderi de 11% a comenzilor la 235 de milioane.
Cifrele negre sunt rezultatul concentrării asupra eficienței: compania a declarat că a obținut „îmbunătățiri materiale” în ceea ce privește veniturile pe comandă, costurile de livrare pe comandă și costurile operaționale. În Germania, Just Eat Takeaway a cunoscut cea mai puternică creștere; în SUA, parteneriatul Grubhub cu Amazon dă rezultate inițiale încurajatoare.
„Deși contextul consumatorilor va fi probabil provocator din cauza mediului macroeconomic, Just Eat Takeaway.com este bine poziționat pentru a capta creșterea profitabilă viitoare”, a spus Groen. Rezultatele bune ale Just Eat Takeaway sunt în contrast puternic cu cifrele de pierderi continue ale concurentului Deliveroo.