PiațăȘtiri

162

Kaufland a intrat pe piata de bio-private label, cu doua marci

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lantul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pietei locale de comert, a lansat doua marci proprii - K-Bio ?si K-Take - dedicate produselor bio ?si respectiv vegetariene. Sub cele doua marci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene ?si vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe marci private, cea mai importanta fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul ca au un pret cu pana la 30% mai mic decat cele de brand. Produsele marca privata contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland in Romania. Oficialii grupului german au spus ca marcile private reprezinta circa 13% din totalul produselor de laraft, iar daca ponderea se mentine la 10-13% ?si in valoare, atunci vanzarile de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de euro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2