PiațăȘtiri

171

Kaufland a lansat campania ”Schimbă PET-ul cu biletul”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România a lansat campania „Schimbă PET-ul cu Biletul” la Craiova, care încurajează cetățenii să dea 5 deșeuri (PET, sticlă sau doze de aluminiu) la schimb pentru două călătorii gratuite cu autobuzul, în ziua de vineri, 30 iulie 2021, în contextul programului Vinerea Verde, lansat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor.

Acestea pot fi aduse, deocamdată, la unul dintre cele 3 magazine Kaufland: Kaufland Craiova – Valea Roșie (Calea București, nr. 72), Kaufland Craiova – Craiovița (Str. Tineretului, nr. 18C) sau Kaufland – Sisești (Str. Dr. Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23), pentru a fi colectate cu ajutorul aparatelor automate Tomra din parcările magazinelor, instalate de către companie.

 În urma acestui proces, pentru cei ce au colectat deșeurile separat, automatele vor elibera un cupon prin intermediul căruia participanții vor beneficia de două călătorii gratuite cu autobuzul, în baza biletelor oferite de voluntarii prezenți la fiecare punct de colectare.

Demararea campaniei în Municipiul Craiova este posibilă deoarece, începând cu jumătatea lunii iulie, toate magazinele Kaufland din Craiova dispun de infrastructuri de reciclare de tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

În plus, în cadrul campaniei „Consumul excesiv de ambalaje dăunează grav comunității”, Kaufland recompensează toți consumatorii care vor adopta un comportament ecologic. Astfel că, la fiecare 5 ambalaje reciclate la automatele de reciclare, consumatorii primesc cupoane de 20% reducere, pentru o anumită categorie de produse ce se actualizează lunar cu sprijinul furnizorilor.

Dacă până la finalul lunii iulie cupoanele pot fi folosite pentru un produs la alegere din gama de înghetață Häagen Dasz 95 ml sau din gama produselor cosmetice Barnängen, de la 1 august, reducerea de 20% poate fi aplicată pentru toată categoria de articole CIF Perfect Finish 435 ml.

Inițiatorii acestei campanii, care a cunoscut un real succes la Constanța, au decis să facă un pas înainte către un viitor mai sustenabil, prin implementarea campaniei și într-un alt oraș. De această dată, este vorba de Craiova, unde vineri, 30 iulie 2021, locuitorii vor putea circula cu mijloacele de transport în comun în schimbul a 5 deșeuri colectate.

Costul biletelor este suportat integral de către principalul partener privat al acestei campanii - Kaufland România. Toate PET-urile colectate în cadrul campaniei vor fi transmise către fabricile de reciclare, unde vor fi transformate în noi resurse.

„Ne bucurăm că avem șansa de a aduce campania „Schimbă PET-ul cu biletul” într-un nou oraș din România și sperăm că locuitorii Craiovei vor întâmpina această oportunitate cu la fel de mult entuziasm cu cât au făcut-o și cei ce au participat în edițiile anterioare.

Replicarea campaniei în cât mai multe municipalități reprezintă un obiectiv al nostru și al partenerilor, cu sprijinul cărora am reușit să mai zidim o cărămidă pentru viitor verde pe care cu toții ni-l dorim pentru țara nostră.

Mai mult, prin această inițiativă, apelăm la implicarea și responsabilitatea românilor pentru a se mobiliza într-un număr cât mai mare în această vineri și a se prezenta la automatele de reciclare din parcările magazinelor Kaufland Craiova, cu 5 deșeuri colectate corespunzător, iar noi, cu sprijinul partenerilor noștri, îi vom răsplăti cu un bilet de autobuz gratis”, a declarat Andrei Coșuleanu, Președintele Asociației Act for Tomorrow. 

„Kaufland România investește constant în soluții sustenabile, prin care putem contribui la protejarea mediului înconjurător. Și de această dată venim către locuitorii orașului Craiova cu o nouă provocare, aceea de a schimba PET-ul cu biletul și de a construi împreună un oraș mai curat și mai sustenabil.

Prin activitatea noastră în întreaga țară, oferim soluții concrete comunităților locale pentru a putea preveni și combate poluarea ecosistemelor cu deșeurile aruncate iresponsabil.

Astfel, sperăm ca încetul cu încetul, colectarea separată să devină un obicei pentru un număr cât mai mare de români, astfel încât generațiile viitoare să se poată bucura de un mediu mai sănătos”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Despre campania „Schimbă PET-ul cu biletul”

Noua ediție a campaniei, ce va avea loc în Craiova, reprezintă o continuare a inițiativei inedite „Schimbă PET-ul cu biletul”, lansată la începutul acestei veri în Constanța, o premieră pentru România, ea având, atât obiectivul încurajării folosirii transportului public, cât și obiectivul de a promova colectarea și reciclarea deșeurilor care, pe lângă faptul că vor fi transformate în noi resurse, în acest context facilitează și accesul locuitorilor la transportul public.

Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” este o premieră pentru România, ea având două obiective principale: încurajarea folosirii transportului public, cât și promovarea colectării și reciclării deșeurilor care, pe lângă faptul că vor fi transformate în noi resurse, în acest context facilitează și accesul locuitorilor la transportul public.

Totodată, campania are și un obiectiv social, acela de a accesibiliza transportul public. Fiecare pasager care alege deplasarea cu mijloacele de transport în comun, în defavoarea mașinii personale, consumă cu 114 grame dioxid de carbon mai puțin pentru fiecare kilometru parcurs.

Așadar, campania sosește și la Craiova în contextul succesului înregistrat în rândul locuitorilor și turiștilor din Constanța, care au colectat în doar 6 săptămâni o cantitate de peste 2.250 de kg de deșeuri, contribuind la dezvoltarea unui oraș mai curat și un mediu mai sănătos, prin implicare și responsabilitate.

Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” face parte din programul „Acționăm pentru Ape”, dezvoltat de Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România,  în cadrul căreia încă din 2019 se desfășoară ample acțiuni de protejare a apelor.

În 2020, Programul „Acționăm pentru Ape” a câștigat locul I, la categoria mediu, în cadrul Romanian PR Awards, cea mai importantă competiție de PR din România.

Totodată, campania face parte și din Programul Național Vinerea Verde, inițiat de Ministerul Mediului, o inițiativă menită să reducă poluarea cauzată de transportul cu mașinile personale în marile orașe, prin care toți cetățenii sunt încurajați să utilizeze transportul alternativ pentru deplasarea la și de la serviciu.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2