155
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informeaza Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: Kaufland 28% , Lidl 18% si Carrefour 13% . Conform studiului cantitativ Retail Meter, in cosul de cumparaturi sunt intalnite cel mai frecvent fructele si legumele 63% , painea 63% si lactatele 62% . Acestea sunt urmate de dulciuri 56% si bauturi non alcoolice 54% . Procentul romanilor din mediul urban care cumpara mezeluri este de 50%, in timp ce cel al cumparatorilor de carne proaspata de 38%, afirma Stefan Andrei, Marketing Manager Exact Cercetare si Consultanta. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro