138
FoodNavigator transmite ca firmele Kellogg Company și Unilever s-au asociat cu Future Food-Tech Summit, pentru a lansa Innovation Challenge, care se va încheia într-un pitch la evenimentul virtual live-stream din 11-12 martie.
Sănătatea intestinală „viitorul nutriției”
Vorbind la un webinar înainte de eveniment, D'Anne Hayman, vicepreședinte al Global Innovation and Nutrition la Kellogg, a explicat că firma pe care o reprezintă caută prezentări pe idei unice pe bază de plante care să susțină sănătatea digestivă.
Kellogg’s a descoperit oportunități de piață pentru produse care susțin sănătatea digestivă, a explicat ea. Pe fondul COVID-19, consumatorii „s-au dublat în spațiul de sănătate și wellness și în produsele nutritive”.
De asemenea, au fost mai atrași de mărcile tradiționale și de încredere. Prin urmare, Kellogg’s încearcă să-și promoveze „gama diversificată de fibre vegetale pentru a hrăni intestinul” și se concentrează pe ofertele de sănătate digestivă din portofoliul său. „Încercăm să transmitem acel mesaj către consumatori prin intermediul multor mărci puternice și noi,” a spus ea.
Între timp, cercetările se mișcă rapid, pentru a oferi o mai bună înțelegere a impactului intestinului asupra bunăstării noastre mentale și fizice. Noile fibre vegetale, fibrele valorificate din fluxurile de deșeuri, prebiotice, postbiotice, ingrediente fermentate și noi probiotice stabile în alimentație fără spori au toate potențialul de a îmbunătăți bunăstarea digestivă - și, astfel, bunăstarea noastră mentală și fizică.
„Sănătatea intestinală este viitorul nutriției”, a declarat Hayman. „Avansarea cunoștințelor noastre în spațiul microbiomului tocmai a explodat și a schimbat într-adevăr modul în care ne uităm la modul în care corpul nostru preia nutriția și la modul în care aceasta afectează sănătatea noastră generală.”
„Există dovezi crescânde care să susțină faptul că microbiomul este legat direct sau indirect de aproape fiecare sistem din corpul uman. Știm că răspunde la factori de zi cu zi precum ceea ce mâncăm, ce bem, cât de mult stres ne aflăm și cât de mult somn am avut. Ulterior, acest lucru are un impact asupra nivelului nostru de energie, starea de spirit, anxietatea, calitatea somnului și metabolismul. ”
Fibrele vegetale, a adăugat ea, sunt o „sursă majoră de energie pentru microbiomul intestinal” și „una dintre cele mai importante modalități de hrănire a intestinului”. Concomitent, lipsa absorbției de fibre în rândul consumatorilor este „destul de alarmantă”, cu concepții greșite despre fibra abundentă.
„Știm că 90% dintre consumatorii de pe piețele noastre dezvoltate nu își respectă consumul zilnic de fibre ... Consumatorii nu sunt conștienți de faptul că aportul adecvat de fibre este în mod constant legat de riscul redus de boli cronice. Știm că oamenii nu mănâncă suficiente alimente bogate în fibre sau pot fi provocați să le identifice și să le găsească. De aceea, inițiam provocarea inovării - căutăm să continuăm să construim oferta noastră de alimente consumatorilor cu oferte alimentare de origine vegetală bogate în fibre. ”
Provocarea gustului și texturii
Între timp, Unilever caută ingrediente și tehnologii de procesare pentru a îmbunătăți gustul, textura, sustenabilitatea și accesibilitatea alternativelor din carne și lactate pe bază de plante. Acest lucru se aliniază obiectivului recent anunțat al companiei de a realiza vânzări anuale de alternative de carne și produse lactate pe bază de plante în următorii cinci până la șapte ani.
„Știm că există provocări uriașe în sistemul alimentar și trecerea la o dietă mai bazată pe plante este un factor esențial pentru îmbunătățirea sănătății planetei și a oamenilor”, a declarat André Pots, directorul Produse și Proces Științe Alimente și Reîmprospătare la Unilever.
„Vrem să ne dublăm produsele care oferă ceea ce numim nutriție pozitivă: fie cele îmbogățite cu micronutrienți, vitamine și minerale, fie cu niveluri crescute de fibre sau proteine. Orice lucru care ajută la realizarea unei diete mai sănătoase și a unei alimente globale durabile sistem și, prin urmare, o afacere durabilă. ”
Un domeniu de concentrare este explorarea diferitelor soluții de proteine alternative, departe de soia, mazăre sau grâu.
„Trebuie să extindem și să extindem portofoliul nostru de produse pe care le folosim, nu numai pentru reziliență și disponibilitate, ci și pentru proprietăți funcționale. Produsele de generația următoare la care ne uităm, cum ar fi proteine de ovăz, linte, fasole, mazăre, cartof, aceste lucruri pe care le căutăm pentru proprietățile funcționale în ceea ce privește legarea, suculența și mușcătura. de asemenea, pentru a evita notele off asociate adesea cu mazăre sau soia. "
Unilever caută, de asemenea, o mai bună prelucrare a cărnii de plante. "Dacă te uiți la industria cărnii, scara este imensă. Liniile lor sunt incredibile în ceea ce privește eficiența în ceea ce privește randamentul și eficiența. În ceea ce privește ”carnea” vegetală, suntem cu mult în spate și trebuie să ne îmbunătățim jocul și să investim. De asemenea, avem nevoie de mai bine și procese mai eficiente de structurare a proteinelor.
Trebuie să putem începe de la proteine vegetale sau flori de proteine și apoi, în tratamentul potrivit, să creăm fibele devin fibre mai ferme și mai lungi. Cea mai utilizată soluție este extrudarea, dar există și dezavantaje pentru scalarea rapidă și pentru scalarea rapidă și eficientă dorim să privim dincolo de ceea ce este disponibil. ”
Nevoia de a îmbunătăți gustul, textura, durabilitatea și accesibilitatea se aplică și alternativelor lactate, iar Unilever dorește să exploreze diferite proteine vegetale care nu prezintă unele defecte uneori asociate cu acestea, cum ar fi note de fasole, precum și defecte structurale, cum ar fi granularitatea sau nisipul - o problemă specială la formularea înghețatei fără lactate.
"Soluțiile pe care le-am căuta ar fi fade în ceea ce privește gustul, stabilizându-se structural care ar fi comparabile cu soluțiile de jurnal", a explicat Pots.
El a adăugat că există „un mare merit în a lucra atât cu start-up-uri relativ mici, cât și cu marii furnizori multinaționali de ingrediente”. „În ambele moduri putem găsi soluții unice care să ne avantajeze pe amândoi. Pentru start-up-uri, este important ca acestea să fie cât se poate de specifice și de realiste. Este important să știți care este problema pe care o rezolvă. Apoi putem purta o discuție și vom vedea dacă există un caz de afaceri ".