208
Noile cercetări efectuate de Kerry, companie mondială producatoare de aditivi, arome și nutriție, arată că 65% dintre consumatorii de băuturi funcționale sunt mai îngrijorați de sănătatea lor de la începutul pandemiei COVID-19, notează FoodNavigator.
Cartea albă
Înțelegerea tendințelor principale ale consumatorilor de băuturi, examinează principalele priorități în materie de sănătate care vor conduce piața funcțională a băuturilor, cu 2.662 de consumatori de băuturi din Marea Britanie, Germania, Polonia și Spania chestionați ca parte a cercetării.
Când au fost întrebați despre problemele de sănătate care au devenit mai importante de la apariția COVID-19, 59% dintre respondenți au menționat imunitatea, în timp ce 50% au spus că sănătatea mintală este acum o prioritate.
39 % dintre consumatori vor băuturi care să ofere beneficii de sănătate
Cercetarea a indicat, de asemenea, că consumatorii preferă băuturile cu ingrediente naturale, cu toate acestea, există un nivel ridicat de acceptare a fortificației, 39% dintre europeni acordând acum o importanță mai mare fortificației atunci când vine vorba de sănătatea lor.
„Credem că categoria de băuturi funcționale va câștiga din ce în ce mai mult pe măsură ce consumatorii de stil de viață se vor concentra asupra creșterii așteptate a lansărilor de noi produse, mulți vizând atitudini mai holiste față de sănătate, dietă și stil de viață”, a spus Breda Kelly, liderul băuturilor nutritive Kerry pentru Europa și Rusia.
„Cercetările noastre realizate de consumatori arată că există o cerere tot mai mare de produse care abordează un spectru larg de probleme de sănătate, dar în special imunitatea și sprijinul pentru sănătatea mintală.
În timp ce sănătatea imunitară este în centrul atenției în acest moment și este cea mai importantă problemă de sănătate de la debutul pandemiei, grupurile de vârstă mai tinere sunt îngrijorate de bunăstarea corpului-minte și de sănătatea lor mentală, ceea ce înseamnă că există posibilitatea de a crea produse pentru a aborda aceste preocupări. ”
Creștere de 6 % în cinci ani
Pe măsură ce piața produselor cu beneficii funcționale și nutriționale crește, crește cererea consumatorilor pentru formate care să răspundă nevoilor diferitelor ocazii și să ofere ușurința și confortul consumului. Cercetarea a constatat, de asemenea, că puțin peste jumătate din toți europenii acordă o importanță egală gustului și oferirii beneficiului.
Se preconizează că piața funcțională a băuturilor va crește cu un CAGR de peste 6,0% până în 2025, pe măsură ce mai mulți consumatori vor ajunge la băuturi cu beneficii suplimentare. Pentru producătorii care doresc să inoveze în spațiul băuturilor, există oportunități pentru diferite oferte, cum ar fi funcționalitatea băuturilor calde, cum ar fi ceaiul și ciocolata caldă.
„Credem că oportunitatea de a crea produse iconice este încă în fața noastră. Mărcile vor trebui să comunice principalele avantaje ale produselor, oferind în același timp gust și textură. Consumatorii sunt dispuși să plătească o primă pentru băuturile cu un avantaj funcțional și vor răscumpăra dacă se dovedește că acest beneficiu funcționează. Aceasta înseamnă că producătorii trebuie să utilizeze ingrediente susținute de știință și de încredere de către consumatori ”, a spus Breda.