186
Gustul este esențial atunci când vine vorba de selectarea soluțiilor alimentare pe bază de plante, unul din trei consumatori căutând produse de degustare mai bune, în conformitate cu noile cercetări brevetate efectuate de KerryFood și citate de DairyReporter.
Deși 42% dintre consumatorii de alimente pe bază de plante aleg mai frecvent produse pe bază de plante, consumatorii caută produse mai gustoase și o gamă mai largă din care să aleagă.
Odată cu creșterea pieței europene pe bază de plante și așteptată să atingă o valoare de 18,3 miliarde de euro (21,4 miliarde de dolari) până în anul 2023, Kerry a întreprins cercetări în rândul consumatorilor obișnuiți de produse pe bază de plante, care au dezvăluit că 42% aleg alternative de carne mai des decât erau acum 12 luni, 37% dintre consumatorii de proteine vegetale din Europa doresc produse cu gust mai bun, 26% doresc o gamă mai bună de produse din care să aleagă, 28% caută alternative de carne cu textură mai bună și 50% văd plantele -produse pe bază de produse mai sănătoase sau mai bune pentru dvs.
Cercetarea a confirmat, deși preocupările privind durabilitatea și bunăstarea animalelor sunt motivați importanți, trăsăturile distinctive ale inovației de succes vor fi crearea de produse cu nutriție, gust și textură îmbunătățite, consumatorii citându-le ca domenii de îmbunătățire.
Darren O'Sullivan, directorul Plant-Protein la Kerry, a declarat: „Producătorii trebuie să ofere soluții inovatoare și creative pentru a satisface nevoile consumatorilor și a câștiga în acest spațiu. Vedem apariția consumatorilor flexitari, care nu sunt dispuși să accepte nimic mai puțin decât un produs delicios. Aceasta înseamnă că produsele trebuie să aibă un gust excelent pentru a reuși.
„Odată cu creșterea pieței într-un ritm rapid, mărcile vor să valorifice cererea în creștere pentru alimente de origine vegetală. Cu toate acestea, pentru a ieși în evidență pe piață, trebuie să se asigure că alimentele pe bază de plante oferă nutriție, funcționalitate și gust excelent și sunt produse în mod durabil. ”
O'Sullivan a spus că portofoliul companiei, Radicle by Kerry, răspunde tuturor acestor nevoi: „Este conceput pentru a satisface nevoile de gust, textură, nutriție și funcționalitate ale produselor pe bază de plante, în timp ce colaborăm cu companiile pentru a crea produse de degustare excelente, cu etichete mai curate și mai scurte.”
„Inovarea în spațiul alimentar pe bază de plante poate fi o provocare în multe moduri, de la procedura de procesare complexă la costul creării unui produs până la timpul necesar lansării pe piață. Din aceste motive, ratele de eșec sunt ridicate pentru lansările de noi produse vegane.