Știri

169

KFC România extinde programul Harvest, de reducere a risipei alimentare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

KFC România anunță extinderea programului Harvest în parteneriat cu mai multe bănci regionaleale Federației Băncilor Pentru Alimente din România, în mai multe orașe din țară.

Astfel, din această vară, 26 de restaurante KFC sprijină băncile pentru alimente din orașe precum București, Brașov, Cluj, Oradea, Roman, Timișoara și Craiova, care, la rândul lor, oferă produsele asociațiilor cu programe sociale din regiunile în care activează: Sibiu, Bacău, Satu Mare, Baia Mare, Zalău, Târgu Mureș, Bistrița, Arad, Deva, Alba Iulia, Suceava.

Programul Harvest este o inițiativă de responsabilitate socială, implementată la nivel global, care are misiunea de a combate risipa alimentară și de a sprijini organizațiile non-guvernamentale, la nivel local.

În România, acesta a fost implementat în noiembrie 2017, iar în prezent, în cadrul parteneriatuluidintre KFC și Băncile pentruAlimente, 1.770de persoane beneficiază de susținere, prin rotație. 

„În mixul de produse pe care le primim de la companii și pe care le donăm ca ajutoare alimentare persoanelor aflate în nevoie, carnea e mai rar întâlnită, iar când am început să le ducem produsele din programul Harvest, beneficiarii finali au fost foarteîncântați.

Ne bucurăm că am extins parteneriatul cu KFC în șapte dintre cele nouă regiuni în care funcționăm și putem astfel să oferim săptămânal pachete mai echilibrate nutrițional.” a declarat Gabriela Vereș, VicepreședintaFederației Băncilor Pentru Alimente din România-FBAR.

“Încă de la debutul programului, ne-am propus să ne extindem la nivel național, iar pe măsură ce Banca pentru Alimente și-a pornit activitatea în alte orașe din țară, această extindere a venit firesc pentru noi. Colaborăm cu Banca Regională Pentru Alimente Cluj din 2019, iar împreună ne dorim să oferim sprijin pentru persoanele din medii defavorizate, asigurându-le o parte din hrana zilnică.

Ne dorim ca alături de partenerii noștri să continuăm extinderea programului în și mai multe orașepentru a ajunge laun număr și mai mare de beneficiari, generând astfel un impact mai puternic în comunitățile locale”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

La nivel de program, introducerea unei organizații nonguvernamentale ca beneficiar final presupune verificarea unor standarde obligatorii: o bucătărie complet echipată care să dețină toate autorizațiile legale, condiții de transport care să permită menținerea unei temperaturi adecvate a produselor, ustensile pentru gătit ș.a. Printre produsele KFC România care pot fi donate se numără: Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau copanede pui.

Reducerea risipei alimentare se încadrează în categoria inițiativelor sustenabile ale Sphera Franchise Group, care se regăsesc în Rapoartele de sustenabilitate publicate începând cu anul 2018.

Compania își ia astfel angajamentul ferm de a proteja natura și resursele acesteia folosind doar ceea ce este necesar, de a evita risipa și de a crea un mediu echilibrat pentru angajați și comunități. În această categorie sunt incluse și măsuri precum:reciclarea uleiului uzat în colaborare cu firme specializate în tehnologia producției de biocarburant și colectarea selectivă a ambalajelor în cadrul tuturor restaurantelor, conform legislației în vigoare.

Programul Harvest este implementat la nivel internațional în mai multe țări, precum: SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est. În aceste țări, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1.600 de tone de alimente bogate în proteine, către organizațiile non-guvernamentale.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2