Știri

156

Kraft Heinz Foods își vaccinează obligatoriu anti-Covid, toți salariații

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit European Supermarket Magazine, compania Kraft Heinz Foods a declarat că toți angajații săi vor trebui să fie complet vaccinați împotriva COVID-19 înainte de a se întoarce la servici, din vacanță, deoarece varianta Delta cu răspândire rapidă afectează Statele Unite și Europa.

Anunțul producătorului de produse alimentare ambalate vine la câteva zile după ce Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente a acordat aprobarea completă a vaccinului Pfizer Inc / BioNTech SE, o certificare pe care oficialii din sănătatea publică speră că îi vor convinge pe americanii nevaccinați că împușcătura este sigură și eficientă.

O reapariție a cazurilor de coronavirus în Statele Unite și noile îndrumări de reglementare au determinat companiile să-și schimbe planurile de vaccinare și mascare.

Deocamdată, decizia Kraft Heinz de a impune vaccinarea se aplică doar angajaților din birouri, cu excepția cazului în care au obținut o scutire legată de sănătate sau religioasă, a spus compania.

Kraft Heinz a mai spus că birourile sale, inclusiv sediul central al Aon din Chicago, se vor deschide în septembrie în mod voluntar pentru angajații vaccinați.

La începutul acestei luni, Kraft Heinz a raportat o scădere de 2,1% a vânzărilor nete organice în al doilea trimestru al exercițiului său financiar, activitatea sa din SUA înregistrând un declin de 2,7%, iar vânzările internaționale de 0,4%.

Grupul a declarat că performanța sa a depășit așteptările, într-o perioadă care a înregistrat comparații dure cu perioada corespunzătoare din anul precedent.

„Rezultatele noastre din al doilea trimestru servesc ca un indicator puternic că echipa noastră Kraft Heinz nu numai că va furniza un 2021 mai puternic decât am anticipat inițial, dar va ieși din pandemia globală mult mai puternică decât am intrat”, a declarat Miguel Patricio, CEO al Kraft Heinz, care a adaugat:

„Continuăm să conducem programul nostru de transformare înainte, modernizând mărcile noastre și conectându-ne mai bine cu consumatorii noștri.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2