RetailDetail informează că, după un proces de testare reușit în Olanda, gigantul alimentar Kraft Heinz anunță că va livra mâncăruri proaspete, din propriul brand, Honig către consumatorii din toată Europa.
Testarea companiei Kraft Heinz în Olanda a avut loc în timpul primului val de Covid-19, relatează ziarul olandez FD. A fost un succes atât de mare, încât gigantul alimentar american va începe să desfășoare livrarea la domiciliu a meselor proaspete pregătite de Honig în alte țări europene.
Se va întâmpla pas cu pas, începând cu marile orașe din Germania, Franța, Italia și Spania. Probabil, Kraft Heinz va conta din nou pe serviciile de catering Catering Compass Group pentru această lansare.
Extinderea Honig, potrivit directorului general al Benelux, Bob Rog, este un exemplu al noii strategii globale de creștere a grupului american. Rog numește Benelux o adevărată zonă de testare pentru a explora oportunitățile de creștere pentru companie. „Dacă inovațiile produsului reușesc acolo, le vom lansa la nivel internațional”, conchide Rog.
Kraft Heinz este ancorat ferm în Olanda. Fabrica europeană de ketchup a gigantului alimentar este situată în orașul Elst și fabrica de umplutură de sandwich și sirop din Utrecht. Departamentul internațional de cercetare, care are 146 de angajați, este situat în Nijmegen și un centru global de excelență, care angajează încă 548 de persoane, este situat în Amsterdam.
Cum, compania americană livrează produse și pe piața românească, este de așteptat ca într-un viitor nu prea îndepărtat, să înceapă livrarea de ready-meal cu marca Honig, și în țara noastră.