Repere

165

La Meat 7 Milk 2014 GfK a prezentat nivelul consumului de carne procesata si fresh

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Gfk a avut la Meat Milk 2014, o participare deosebita, compania de cercetare de piata fiind reprezentata de doamna Diana Scaunasu, Client Service Maanager, aceea care, in sedinte generala din dimineata zilei de 12 iunie, la care a participat si Daniel Constantin, Ministrul Agriculturii, a prezenta o analiza a consumului produselor procesate, precum si a celor de pe segmentul fresh. Potrivit analizei, o treime din consumul de alimente proaspete este reprezentat de carne si mezeluri.Astfel, carnea reprezinta 20% din consumul de alimente proaspete, iar mezelurile 13%. Produsele lactate detin o pondere de 20%, legumele 15% , iar fructele 11%. Produsele de panificatie si patiserie acopera 13%, iar pestele si fructele de mare, precum si ouale reprezinta, fiecare, 3% din consumul casnic de alimente proaspete, potrivit datelor firmei de cercetare GfK Romania, obtinute prin intermediul Panelului de gospodarii. Totodata, produsele proaspete sunt cumparate intr-o proportie mai mare decat bunurile de larg consum din retailul traditional. Dintre acestea, carnea, fructele si legumele sunt achizitionate mai mult din magazinele independente si din piete, in timp de lactatele sunt achizitionate mai ales din lanturile internationale de magazine. Din bugetul alocat de o gospodarie pentru bunurile de larg consum, 47% din cheltuieli se duc pe alimentele proaspete. Pondere este mai mare in cazul retailului traditional 55% decat in cazul supermarketurilor 42% si al hypermarketurilor 39% .

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2