In conditiile in care unii retailisti se orienteaza spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro CashCarry, care detine business de 31 de magazine ?si afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunta ca se aprovizioneaza aproape exclusiv din Romania pe segmentele carne proaspata ?si vinuri. In sezon, ?si la rafturile de legume-fructe ponderea produselor made in Romania este de circa 80%. Compania Metro CashCarry Roshy;mashy;nia a fost dintotdeauna deschisa ?si a incurajat, respectiv a demarat actiuni, spre a avea pe rafturile sale produse romaneordm;ti. Astfel, in sezon, ponderea produselor de tip legume-fructe achizitionate de la producatorii locali este de aproximativ 80%. O pondere semninficativa ?si apropiata de cea mentionata - de circa 80% - se remarca ?si in sortimentul de carne de pui ?si carne proaspata. Mai mult decat atat, refeshy;rindu-ne la sortimentul de vinuri, ponderea articoshy;lelor produse in Romania este de peste 90%, spun reshy;prezentantii Metro Cash Carry Romania. Potrivit ultimelor date ale Ziarul financiar, lantul german Metro CashCarry colashy;boshy;reaza cu 100 de proshy;dushy;cashy;tori de legume ?si fructe din Roshy;mania. Compania a lansat in primavara lui 2012 programul De-ale noastre prin intermediul caruia germanii urma sa intre in contact cu producatori din Romania de la care sa cumpere legume ?si fructe pe care sa le vanda in magazinele locale. Astazi, cei 100 de producatori locali vand catre Metro CashCarry 45 de sortimente de legume ?si fructe care sunt apoi prezente in magazinele grupului din toata tara sub brandul De-ale noastre.