Danone a lansat o gama de produse lactate pentru barbati destinata pietei din Bulgaria. Acesta a fost dezvoltat si adaptat in totalitate la gusturile, preferintele si nevoile lor. Produsul are un design negru elegant si subtire, intr-un ambalaj de forma patratoasa. Sortimentele de iaurt natural cu 5% grasime, ayryan, cu felii de piersici zemoase sau cu nuci reale au fost lansate la sfarsitul lunii iunie 2013, informeaza Dairy Industries. Am creat iaurt pentru barbatii bulgari in functie de gusturile si obiceiurile lor alimentare de zi cu zi. Aceasta este cea mai recenta si cea mai inovatoare gama de produse, disponibile doar in Bulgaria, a declarat directorul executiv al Danone Bulgaria, Renault Chamonal, in cadrul lansarii oficiale a brandului, relateaza Sofia News Agency. Potrivit Danone, barbatii prefera sa consume produse lactate cu continut ridicat de grasimi, groase, cu ingrediente naturale si cu un gust distinctiv. Pentru a raspunde acestor asteptari, compania a creat un iaurt gros cu o 5% grasime, care pot fi consumate chiar si cu furculita.