Repere

147

Laptele Oly, cel mai activ pe Fb

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cele mai mari volume de conversatii in mediul online au fost generate de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook in intervalul 1-10 iunie 2014. Brandurile Oly si Activia s-au distins in intervalul monitorizat cu 270 si, respectiv, 250 de mentiuni ce vizeaza concursurile, informeaza Progresiv. Concursurile organizate de Oly s-au adresat deopotriva fanilor paginii de Facebook si celor ai matinalului de la Antena 1, doar prin intermediul acestei emisiuni consumatorii putand afla raspunsul la intrebarile lansate in cadrul concursurilor. Acestea au vizat produsele Oly, iar raspunsurile corecte au fost rasplatite cu premii potrivite acestei perioade a anului: cosuri pentru picnic. Facebook a reprezentat principala platforma de comunicare, 75% dintre mentiuni apartinand persoanelor de gen feminin. In cazul brandului Oly, conversatiile generate au fost in proportie de 100% pozitive. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2