Când promite că e alături de oameni oriunde s-ar afla aceștia și va testa alături de ei orice experiență, oricât de extravagantă, Lay’s chiar se ține de cuvânt.
Mai mult decât atât, creează lumi virtuale pentru ei, experimentând platforme noi, venind și aici în întâmpinarea consumatorilor.
Cu această misiune, de a fi partener nelipsit de aventură, în realitatea adevărată sau în universuri virtuale, Lay’s a lansat luna aceasta propriul cinema în Metaverse.
E primul brand de snacks din România care a oferit consumatorilor săi o experiență pe una dintre cele mai tari platforme multiplayer 3D.
În CineLay’s, lumea virtuală creată de Lay’s în Metaverse, avatarurile se pot bucura în gașcă la cinema, iar pentru ca bucuria să fie completă, au la îndemână snack-urile preferate, chiar și în noul univers digital.
La mare, la munte, la cinema, la party-uri extravagante, acasă împreună pentru seri intime cu familia și prietenii, la festivaluri de orice fel, pe TikTok și Insta, în Metaverse.
Brand al inovației și al distracției, Lay’s descoperă teritorii noi, indiferent că sunt printre pixeli sau în irl.
După ce, anul trecut, Lay’s a fost primul brand românesc care a lansat un NFT, în campania umanitară “Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, acum a devenit primul brand de snacks din România care oferă consumatorilor săi o experiență în Metaverse.