Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactPenitenciarul Poarta AlbaStr. ColoniilorIn atentia: Nicolae Cosmin907245 Poarta AlbaROMAcirc;NIATelefon: +40 241853777E-mail: [email protected]: +40 241853524Adresa adrese Internet:Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteMinister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestoraI.3 Activitate principalaOrdine si siguranta publicaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Carne de pasare, carne de porc, slanina si subproduse porc. II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Penitenciarul Poarta Alba si sectia Valu lui Traian. Cod NUTS RO223II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 12Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: 761 000 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile care fac obiectul acordului-cadru: minim 55 500 kg, maxim 112 000 kg. Valoarea maxima a acordului-cadru: 761 000 RON. Cantitatile care fac obiectul unui contract subsecvent: minim 50 kg, maxim 15 000 kg. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 120 000 RON. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: de regula, lunar, in functie de alocatiile bugetare si nevoile unitatii.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorObiectul procedurii il constituie achizitia de carne pentru asigurarea hranirii persoanelor private de libertate prin incheierea de acord-cadru cu un operator economic.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15110000, 15112100, 15113000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Se va incheia un contract de furnizare pentru carne de pasare, carne de porc, slanina si subproduse porc - minim 55 500 kg, maxim 112 000 kg.Valoarea estimata fara TVA: 761 000 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 12 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehnice III.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Nr. Lot/denumire produs/valoare garantie in ron: Carne de pasare, carne de porc, slanina si subproduse porc: 15 000. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul imm-urilor, garantia de participare poate fi 50 % din valoarea garantiei, doar daca ofertantii aduc documente justificative prin care dovedesc ca societatea lor face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Forma de constituire a garantiei de participare:Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alineatul 1 din HG 925/2006 actualizata.Trezoreria Constanta RO66 TREZ 2315 005X XX01 5056, CF 4301251. Garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Nota: Scrisoarea de garantia bancara care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic SEAP si se va trimite in original la sediul unitatii contractante, inainte de termenul limita de deschidere a ofertelor. Nedepunerea acesteia duce la excluderea din procedura, conform art. 33 alin. 3 litera b din HG 925/2006. Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri:mdash; isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;mdash; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice; cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent 5 % in cazul ofertantilor din categoria IMM . Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce furnizorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul acord-cadru. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restituii garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Modul de constituire a garantiei de buna executie:Orice forma aleasa de frunizor conform articolului 90 din HG 925/2006 modificata - se solicita numai operatorului economic care va fi declarat castigator. III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul de stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau cazier judiciar/certificat echivalent; 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dinca Gelu Danut - Ciachir Marius - Apostol Cristian - Gurgu Emilian Ionut - Simion Galia - Nicolae Adrian Cosmin - Barbu Andrei Florin - Stoica Anca - Picoiu Victor - Mihaela Draghici - Libu Alexandra Magdalena - Carmen Bulearca - Cornea Liliana. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/copie conform cu originalul sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate extras furnizare, care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire:Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Declaratie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani - anii 2014, 2013, 2012 Formularul nr. 12D , copii dupa contracte. Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de contracte similare/certificate/ recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse pana la data depunerii ofertelor cu o valoare totala cumulata de cel putin 120 000 RON pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual RON/alta valuta comunicat de BNR . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic. Se precizeaza calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator lider de asociatie ; contractant asociat; subcontractant. Se va preciza data de incepere si de finalizare a contractului. Nivel uri minim e necesar e :Declaratie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani - anii 2014, 2013, 2012 Formularul nr. 12D , copii dupa contracte. III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: daInformatii suplimentare despre licitatia electronica: Informatii puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei: sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament. Se va organiza o runda de licitatie electronica, durata rundei fiind de 1 zi, doar cu ofertele declarate admisibile, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP. Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.In cadrul procesului de licitatie electonica, obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul pretul ofertat in RON pentru cantitatile maxime . Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte: 1 % din valoarea estimata fara TVA in RON. IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:C2 17231IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 10.2.2015 - 13:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare11.3.2015 - 16:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 12.3.2015 - 18:00Locul:In SEAP.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareIn urma fazei finale de licitatie electronica, daca vor exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret, achizitorul va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul-cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Termenul de transmitere a noii oferte este de 3 zile lucratoare de la transmiterea comunicarii. VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3 030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Eventualele contestatii se pot depune in termenele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006, la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartimentul Juridic al Penitenciarului Poarta AlbaStr. Coloniilor nr. 69907245 Poarta AlbaROMAcirc;NIATelefon: +40 241853777Fax: +40 241853524VI.5 Data expedierii prezentului anunt:26.1.2015