TehnologiiRepere

161

Licitatii carne de bovine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaB-dul George Enescu nr. 16Punct e de contact: B-dul George Enescu nr. 16In atentia: Constantin Stelian Gorbanescu720231 SuceavaROMAcirc;NIATelefon: +40 230520172E-mail: [email protected]: +40 230523337Adresa adrese Internet: Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAgentie/birou regional sau localI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiLot I - carne de vita si porc, lot II preparate din carne si lot III - carne de pasare si ouaII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Sediul centrelor din cadrul DGASPC Suceava precizate in caietul de sarcini.Cod NUTS RO215II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare lot I - carne de vita si porc, lot II preparate din carne si lot III - carne de pasare si oua unitatilor subordonate DGASPC Suceava, conform caietul de sarcini.mdash; Valoarea minima estimata 698 126,9 RON reprezinta valoarea aferenta unui contract ce se va incheia pana la 31.12.2014, in functie de care se vor depune si evalua ofertele. Valoarea maxima estimata 960 177,1 RON reprezinta valoarea ce contine si posibilele suplimentari pana la 30.4.2015, cf. prevederilor art. 6 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15111000, 15113000, 60112000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 188 696,60 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 115-202415 din 18.6.2014Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 50000 Denumire: Lot III - carne de pasare, oua si pesteV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:19.8.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiC-Agla-C Com SRLStr. General Iacob Zadik nr. 6, bl. 72, sc. C, ap. 7720142 SuceavaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Internet: 76487-650-7216856-23990V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 257 254,40 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 188 696,60 RONFara TVAIn cazul unei valori anuale sau lunare: Numarul de luni: 4V.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:Perioada de evaluare a ofertelor: maxim 25 zile, conform art. 200 alin. 1 din OUG nr. 34/2006.Daca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, se va solicita o noua reofertare. Astfel, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP. in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici in cauza de documente care contin noi preturi.Oferta care nu indeplineste cerintele minime de calificare va fi respinsa ca inacceptabila. Solicitarile de clarificari se transmit catre DGASPC Suceava, in format electronic, prin intermediul SEAP, in conformitate cu Hotararea nr. 1660 din 22.11.2006.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDGASPC Suceava - Serviciul Juridic si ContenciosB-dul George Enescu nr. 16720231 SuceavaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 230520172Fax: +40 230523337VI.4 Data expedierii prezentului anunt:25.9.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2