TehnologiiRepere

168

Licitatii diverse produse lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/17/CESectiunea I: Entitatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactSC Complexul Energetic Oltenia SAStr. AI Cuza nr. 5Punct e de contact: Directia AchizitiiIn atentia: Ionut Adrian Vitejanu210132 Targu JiuROMAcirc;NIATelefon: +40 253205411E-mail: [email protected]: +40 253227280Adresa adrese Internet:Adresa generala a entitatii contractante: www.eturceni.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Activitate principalaElectricitateI.3 Atribuirea contractului in numele altor entitati contractanteSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de entitatea contractanta:Produse alimentare necesare asigurarii alimentatiei de protectie pentru personalul Societatii Complexul Energetic Oltenia SA.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Sucursala Divizia Miniera Targu Jiu.Sucursala Electrocentrale Rovinari.Sucursala Electrocentrale Turceni.Sucursala Electrocentrale Isalnia.Sucursala Electrocentrale Craiova II.Cod NUTS RO41II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 12Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: 3 359 903 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Primul ctr. subsecvent se va incheia concomitent cu acordul-cadru. Urmatoarele ctr. subs. se vor incheia pe parcursul anului 2014 in functie de necesitatile AC. Val. max. a unui ctr. subs. este de 2 643 524 RON. Val. minima a unui ctr. subs. este de 154 224 RON. Valoare celui mai mare ctr. subs. este de 2 643 524 RON.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor:Produse alimentare necesare asigurarii alimentatiei de protectie pentru angajatii Societatii Complexul Energetic Oltenia SA care isi desfasoara activitate in conditii speciale.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15550000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 Informatii privind loturileContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Cantitati minime/maxime acord-cadru: alimente de protectie lapte, iaurt, branza, cascaval - distribuite prin rotatie saptamanala - maxim 2 302 992 portii, minim 1 845 392 portii; alimente de protectie lapte - maxim 55 128 portii, minim 30 000 portii.Cantitati minime/maxime contract subsecvent: alimente de protectie lapte, iaurt, branza, cascaval - distribuite prin rotatie saptamanala - maxim 1 845 392 portii, minim 102 816 portii; alimente de protectie lapte - maxim 30 000 portii, minim 10 000 portii.Valoarea estimata fara TVA: 3 359 903 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 12 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Valoarea garantiei de participare este de 60 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor . Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta curs BNR : cu 5 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1 virament bancar in cont RO59RZBR0000060014652248, Raiffeisen Bank Tg. Jiu;2 instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertantii au obligatia sa faca dovada constituirii garantiei de participare la data si ora deschiderii ofertelor. IMM constituie garantia de participare in cuantum de 50 % din cuantumul garantiei de participare. Garantia de buna executie reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la achizitor, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante; b Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90, alin. 3 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Surse proprii.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii speciale:Executarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Declaratie privind eligibilitatea neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - Formular nr. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art. 691 evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Laurentiu Dan Ciurel - director general executiv; Maria Scurtu - director Divizia Financiara; Grigorie Dadalau - director achizitii; Laura Elena Manea - sef Departament Juridic; Cosmin Ioan Rogobete - sef Serviciu Achizitii Produse; Ionut Adrian Vitejanu - Serviciul Achizitii Produse - Formular nr. 5.Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general si cel local, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor formular tip eliberat de autoritatile competente , in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulquot;. Autoritatea contractanta are dreptul/obligatia de a descalifica operatorii economici aflati in situatiile prevazute la art. 180/181 si 691 din OUG 34/2006. Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 4 din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritatii contractante, in termen de cel mult 3 zile lucratoare. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim. ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. Pers. fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers. fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate. III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 .Cerinta minima: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 5 000 000 RON pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/valuta comunicat de BNR .Modalitatea de indeplinire:Prezentare Formular nr. 6 - Fisa de informatii generale in original.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cerinta minima: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sacontina valori, perioada si locul furnizarii produselor, beneficiari, etc. Livrarile de produse sunt confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie. Cerinta minima: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte dovedirea experientei privind livrarea de produse similare cuprinse intr-un contract, maxim 3 contracte, produse similare a caror valoare cumulata este minim 2 500 000 RON. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Modalitatea de indeplinire:Completare si prezentare formular nr. 7. Prezentarea de copii dupa documente ce contin informatii relevante in acest sens.Cerinta minima: Se solicita mostre pentru fiecare produs ce face obiectul achizitiei.Modalitatea de indeplinire:Prezentare mostre pentru fiecare produs ce face obiectul achizitiei.Ofertantii produselor vor trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat.Modalitatea de indeplinire:Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentareTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 3.4.2014 - 15:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare8.4.2014 - 09:00IV.3.5 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.6 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.7 Conditii de deschidere a ofertelorData: 8.4.2014 - 11:00LoculStr. AI Cuza nr. 5, loc. Targu Jiu, jud. Gorj.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daMembrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentare:Toate documentele de calificare solicitate prin FDA trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin. 5, HG 925/2006. Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse, daca este cazul. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Op. ec. pot prezenta, odata cu depunerea ofertei, amendamente la proiectul acordului-cadru si contractului subsecvent propuse de AC. Comisia de evaluare va purta o corespondenta cu op. ec. in vederea stabilirii, de comun acord, a clauzelor contractuale. In cazul in care, in urma concilierii, propunerea operatorului economic de modificare a clauzelor ctr. este in mod evident dezavantajoasa pentru AC, oferta va fi considerata neconforma si respinsa, in tem. art. 36, alin. 2 , lit. b din HG 925/2006. Daca op. ec. nu depune amendamente la proiectul de ctr. propus de AC pana la data si ora limita de depunere a of., comisia de evaluare va considera ca op. ec. si a insusit clauzele ctr. propuse. In cazul in care, 2 sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara, in plic inchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDepartamentul JuridicStr. AI Cuza nr. 5210132 Targu JiuROMAcirc;NIATelefon: +40 253205411Fax: +40 253227280

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2