TehnologiiRepere

154

Licitatii impadurire

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactInspectoratul Teritorial de Regim Silvic si de Vanatoare FocsaniBulevardul Republicii nr. 5In atentia: Vasile Popescu620018 FocsaniROMAcirc;NIATelefon: +40 237232231E-mail: [email protected]: +40 237230504Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: focsani.itrsv.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteMinister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestoraI.3 Activitate principalaAltele: Silvicultura ImpaduririI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Servicii de impadurire pe terenuri degradate Pa Movila Miresii, com. Movila Miresii, jud. Braila.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorServiciiCategoria de servicii nr 27: Alte serviciiLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Com. Movila Miresii, jud. Braila.Cod NUTS RO221II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorServicii din Anexa 2B din OUG 34/2006 - servicii de impadurire pe terenuri degradate, completarea lipsurilor in plantatii si intretinerea plantatiilor pana la atingerea starii de masiv. Formulele de impadurire stabilite in cadrul tipurilor de statiuni cartate urmaresc urmatoarele obiective: protectia maxima si permanenta a solului, ameliorarea si refacerea solului in vederea restabilirii regimului hidric normal, protectia asezarilor omenesti. Serviciile se vor finaliza odata cu atingerea starii de masiv a plantatiilor.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 77231600II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Cantitatea totala: 77,72 ha servicii de impadurire la stare de masiv.Valoarea minima a intervalului valoric reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, atunci cand autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare. Suplimentarile se vor acorda in conditiile in care plantatiile nu ating starea de masiv la termenul prevazut si numai cu aprobarea/acordul ordonatorului principal de credite.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 1 080 189 si 1 264 901 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: daDescrierea acestor optiuni: Se aplica prevederile art. 122, lit. j din OUG 34/2006.II.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 48 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Cuantum 2 % din VE: 21 600 RON.Per. de valabilitate: este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei raportata la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006 - garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada si situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR comunicat anterior datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Contul AC este:RO26TREZ6915005XXX001709, deschis la Trez. Focsani. Pt. operatorii economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50 %. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine care depun o oferta comuna beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular nr. 1. In orice situatie dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. AC are dreptul de a retine garantia in cond. art. 87 din HG 925/06 respectandu-se preved. art. 278^1, lit. b din OUG 34/2006 4 200 RON + 0,1 % din ceea ce depaseste 420 001 RON in raport cu VE minima . In sectiunea Doc. generale exista formular de scrisoare de garantie bancara - Formular nr. 2. Cuantum: 10 % din pretul contractului fara TVA - in conformitate cu art. 89, alin. 2 din HG 925/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in DA modalitatea de constituire a garantiei de buna executie precum si cuantumul.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 autoritatea contractanta accepta oricare din formele prevazute la art. 90, alin. 1 , 2 3 din HG 925/2006 . IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Sursele de finantare: fonduri de la bugetul de stat. Dispozitii relevante: Legea 500/2002, Legea 293/2011 - bugetul de stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3 - Model acord de asociere.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul ofertei comune de catre toti membrii asociatiei:Se solicita:mdash; cazier judiciar al operatorului ec. - se elibereaza de catre Inspectoratele de Politie Judetene din cadrul MAI - Legea 290/2004;mdash; cazier fiscal al operatorului ec. - se elibereaza de Ministerul Finantelor Publice la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale competente - OG 75/2001 republicata.Mod de prezentare: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu originalul.2. Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a , lit. c1 si lit. d din OUG n r. 34/2006 -Vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul,iar in cadrul ofertei comune de catre fiecare asociat in parte:Se solicita - declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a , lit. c1 si lit. d din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 4.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare din acest punct de vedere, eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine, echivalente, insotite de traducerea autorizata si legalizata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;3. Se solicita prezentarea de catre ofertant a Certificatului de participare cu oferta independenta - Ordinul nr. 314/2010 - Formular nr. 5;4. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator - Formular nr. 6. In conformitate cu prevederile art. 69^2 alin. 2. AC publica in SEAP denumirea si datele de identificare ale ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, in termen de maximum 5 zile de la expirarea termenului-limita de depunere a ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice, pentru care se publica numai numele. Se solicita completarea denumirii si datelor de identificare de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator - Formular nr. 6A.Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: Lefter Alexandru - inspector sef, Popescu Vasile - presedinte comisie cu rol de reprezentare, Manea Georgeta - membru comisie, inspector sef adj. economic, Stoica Marian - cons. juridic, membru comisie, Vesca Ciprian - consilier, membru comisie, Cherciu Ionica - consilier, membru comisie, Huzuneanu Daniel - consilier, membru comisie. 1. Prezentarea atestatului pentru activitati de imbunatatiri funciare in domeniul silvic domeniul prevazut la art. 5, lit. b si grupele c si d de la art. 7 din Ordinul MMP 718/2010.Act normativ:Ordinul MMP nr. 718/2010 - raportarea valabilitatii certificatului se face la data limita de deschidere a ofertelor. Se solicita ofertantului in cazul ofertei individuale, fiecarui asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza in cazul ofertei comune si subcontractantului daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatoriu atestatul si daca subcontractantul/subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita atestatul;2. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Act normativ nr. 3117/MJ/2004 ; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita ofertantului in cazul ofertei individuale si tuturor asociatilor pentru partea din contract pe care o realizeaza in cazul ofertei comune.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu originalul.Operatorii economici stabiliti in alte state pot vor prezenta orice document edificator care sa demonstreze forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele specificate in original/copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.Media cifrei de afaceri globale pe anii financiari incheiati 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 2 160 000 RON fara TVA. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2013, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2013, 2012, 2011.Prezentarea bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiatiastfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu originalul sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta alte documente edificatoare disponibile/la latitudinea operatorilor economici, care sa demonstreze indicatorul financiar.Nivel uri minim e necesar e : Informatii generale conform Formular nr. 7 din sectiunea Formulare.Prezentarea documentelor solicitate:Pentru echivalenta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte afisat pe situl www.bnr.roModul de indeplinire in cazul asocierii/sustinerii: In cazul unei asocieri, media cifrei de afaceri globale poate fi dovedita prin cumulul mediei cifrelor de afaceri ale tuturor asociatilor. Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator. In cazul in care ofertantul prezinta oferta individula si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic si trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct in finalizarea contractului. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a , c^1 si d din OUG 34/2006. Formular nr. 8 - angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Experienta similara: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui contract la nivelul caruia sa fi realizat cantitatea de 77 ha impaduriri cu stare de masiv stadiul in care o regenerare se poate dezvolta independent,ca urmare a faptului ca exemplarele componente realizeaza o desime care asigura conditionarea lor reciproca in crestere si dezvoltare . Confirmarea exp. simil. - prin prez. de parti relevante ale contractului de servicii sau orice alt doc. justific. de care dispune operat. din care sa rezulte cantitatea si cerinta solicitata, emis sau contrasemnat de o autorit. ori de clientul privat benefic./P-V de receptie/P-V de predare-primire/recomandare de la benefic. din care sa reiasa modul de indeplin. a oblig. contractuale/doc.constatator referitor contract. care demonstr. exp. simil. conf. preved. art. 97^1 din HG 925/2006 . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere. Mod de rezentare: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea conform cu orig..Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze.Nivel uri minim e necesar e :Formular nr. 9 din sectiunea Formulare.Formular nr. 10 - Fisa de experienta similara. Modalitatea de indeplinire:Prezentarea documentelor solicitate. In cazul in care ofertantul prezinta oferta individula si sustinere, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant. In cazul oferei comune cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii. In cazul ofertei comune + sustinere cerinta va fi indeplinita in intregime fie de catre un membru al asocierii fie de catre un singur sustinator. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a , c^1 si d . Formular nr. 11 - Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala.Formular nr. 11A - Model declaratie subcontractanti.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:873/05.02.2014IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 23.4.2014 - 16:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare24.4.2014 - 16:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertaDurata in luni: 3 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 16.5.2014 - 18:00Locul:In SEAP.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareIn cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea nici unei oferte, cu exceptia celor care se incadreaza intr-una dintre urmatoarele situatii: a au fost depuse dupa data si ora-limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anuntul de participare; b nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Oferta este considerata inacceptabila in situatiile prevazute la art. 36, alin. 1 din HG 925/2006. Oferta este considerata neconforma in situatiile prevazute la art. 36, alin. 2 din HG 925/2006. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii teh. si financiare, si nu de cerintele de calificare/selectie. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica .Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a sa depuna 2 sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006. Formular nr.16 - Model orientativ de contestatie. In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC, cons. nelegal.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacServiciul Juridic din cadrul ITRSV FocsaniB-dul Republicii nr. 5, et. 2620018 FocsaniROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 237232231Adresa Internet: focsani.itrsv.roFax: +40 237230504

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2