Comuna Meresti este beneficiara contractului de finantare C41332201272176013 incheiat la data de 13.11.2013 cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, pentru punerea in aplicare a unei cereri de finantare in scopul realizarii proiectului ACHIZITIE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA IN COMUNA MERESTI, JUDETUL HARGHITA. In contextul realizarii proiectului este necesara achizitia unui tractor si atasamente de lucru, tractor ce vor fi utilizat in scopul primei infiintari a serviciului public de gospodarire comunala Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: Comuna MerestiNumar invitatie: 357712/ 21.02.2014Denumire contract: Achizitie Tractor si atasamente de lucru pentru dotare serviciu public de gospodarire comunalaStare procedura: In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialComuna MerestiCod fiscal 4246246, Adresa Meresti 144, Meresti, Telefon 0266/220820, Fax 0266/220688I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Meresti 144, Meresti, Romania, cod postal: 537195, telefon:+40 266220688, fax:+40 0266220820, persoana de contact:Mihaly RigoI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc la sediul administrativ al Comunei Meresti, din localitatea Meresti, nr. administrativ 144I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publiceSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:Achizitie Tractor si atasamente de lucru pentru dotare serviciu public de gospodarire comunalaII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Comuna Meresti este beneficiara contractului de finantare C41332201272176013 incheiat la data de 13.11.2013 cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, pentru punerea in aplicare a unei cereri de finantare in scopul realizarii proiectului ACHIZITIE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA IN COMUNA MERESTI, JUDETUL HARGHITA. In contextul realizarii proiectului este necesara achizitia unui tractor si atasamente de lucru, tractor ce vor fi utilizat in scopul primei infiintari a serviciului public de gospodarire comunalaII.1.6 CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 246,996 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare 1.Cuantumul garantiei de participare:4.939 lei; 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare:cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei cel putin 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor ; 3.Modalitatea de constituire a garantiei de participare:Garantia de participare poate fi constituita in oricare din formele prevazute de art.86 alin. 1 si alin. 5 din HG 925/2006; Nota 1:In cazul optarii constituirii garantiei de participare in forma prevazuta de art. 86 alin. 5 lit. a din HG 925/2006,datele administrative ale autoritatii contractante sunt:Contul de garantii:RO17TREZ3525006XXX002566 deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc; Cod fiscal:4246246; Titular Cont:Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Meresti; Nota 2:In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici; Nota 3:Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana- Model orientativ Formular nr.1 ; Nota 4:In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul BNR valabil cu 2 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarib Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeconform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteazaOfertantiiI.M.M.-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2014 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2014 12:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: DaVI.1.2 Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR