Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme siraw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea.Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in gospodarie si 38% cumpara carne proaspata o data pe saptamana, cum reiesedin raportul de cercetare In bucataria romanilor.De la raft in farfurie,realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research. Pe langa spotul-manifest, campania se desfasoara printr-o aplicatie-test care-ti spunece tip de Grillatarian esti, si unde utilizatorii sunt incentivati cu premii din universul grataragiului. Promovata peFacebook campania a luat amploare, fantezia vizitatorilor spunandu-si cuvantul. De exemplu, daca esti Miciatarian, ti se spune caPe langa mustar, stii cu ce mai merg bine micii? Cu LIKE-urile. Sau Un maestru trebuie sa ofere din intelepciunea sa - da-i un share rezultatului., de la Grillatarianul Certificat. Si mai avem. Intri la Grillatarienii Sofisticati? Inseamna ca Unii oameni te pot considera pretentios, dar acei oameni nu te intereseaza. Si tot asa. Campania LIDL a fost gandita de MRM Worldwide Romania de la concept laimplementare , alaturi de Momentum BTL si MediaPost Hitmail marketing direct .Sandra Bold Copywriter, MRM . Mai multe, pewww.iqads.ro