PiațăȘtiri

210

Lidl extinde gama de produse neutre din punct de vedere climatic

autor

MeetMilk.ro

distribuie

European Supermarket Magazine notează că Lidl Italia a adăugat o nouă gamă de peste 20 de SKU-uri neutre din punct de vedere climatic ale căror emisii de CO₂ sunt compensate printr-o serie de proiecte climatice și de mediu.

Gama, care face parte din strategia CSR mai largă la retailerul italian, își propune să aibă un impact pozitiv asupra protecției climei și, în consecință, asupra conservării biodiversității și a resurselor, potrivit membrului consiliului de administrație Lidl Italia, cumpărare și comercializare, Eduardo Tursi.

Întreaga gamă Vemondo, precum și mărcile Cien Nature și W5 Eco și o selecție de articole promoționale, inclusiv textile, jucării și produse de agrement, oferă emisii de carbon compensate complet

În practică, acest lucru înseamnă că emisiile generate de cultivarea, producția, transportul și eliminarea lor sunt reduse la zero prin sprijinul Lidl pentru proiecte certificate de protecție a climei, care la rândul lor au un impact social și de mediu pozitiv.

Unele dintre inițiativele de compensare în care este angajată compania includ un program de reîmpădurire în Uganda, furnizarea de apă potabilă curată în Eritreea și dezvoltarea energiei solare în India.

Pentru a promova achiziționarea de produse eco-durabile, Lidl Italia a ales să desfășoare activități de comunicare și sensibilizare prin diferitele sale canale media.

Noua gamă neutră în materie de carbon se adaugă la coșul de produse durabile oferite deja de Lidl Italia, incluzând numeroase produse certificate Bio și Fairtrade, referințe regionale și „Next Level Burger” pe bază de legume.

Privind în viitor, Lidl Italia a declarat că este în căutarea unor noi modalități de a evita, reduce sau compensa emisiile de CO₂ din lanțul de aprovizionare pe termen lung, de a reduce amprenta sa de plastic și, astfel, de a oferi treptat produse mai ecologice.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2