PiațăȘtiri

138

Lidl isi chimba identitatea de brand

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Retailerul german Lidl lanseaza o noua campanie de comunicare prin care isi schimba si identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind Meriti sa fii surprins. Campania debuteaza cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. In procesul de creatie a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea si implicarea pe care le afiseaza romanii in tot ceea ce fac, sacrificand de multe ori timpul liber pentru a obtine rezultate. Prin aceasta campanie ne dorim sa traducem filosofia brandului in comunicarea si relatia pe care Lidl Romania le are cu clientii sai. Acest nou slogan va fi integrat in toate eforturile de comunicare ale companiei, explica Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania. In mediul online mesajul va fi sustinut pe noua platforma dedicata, unde romanii sunt invitati sa descopere, pe rand, surprizele pe care Lidl Romania le-a pregatit. Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa ?si activeaza in peste 20 de tari europene. In Romania, retailerul opereaza la nivel national o retea de 193 de unitati comerciale. In 2014, compania a raportat o cifra de afaceri de 3,35 miliarde de lei, noteaza Progresiv.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2