Un numar de 12 tineri recrutati in cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl Romania la inceputul verii au inceput, pe 1 octombrie , pregatirea in cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspetilor absolventi de studii superioare 2013-2014 din Romania si Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanti pot avea sansa sa ocupe pozitii importante in cadrul Lidl Romania. Pe parcursul programului de pregatire, cei 12 tineri, patru din Republica Moldova si opt din Romania, vor primi pregatirea profesionala necesara, activand in mai multe departamente ale companiei Lidl si participand la diferite seminarii de dezvoltare.Acestia vor ajunge, pe rand, sa isi desfasoare activitatea in magazine, in sediile regionale sau in diverse departamente din cadrul sediului central, astfel incat sa reuseasca sa dobandeasca o experienta profesionala cat mai vasta.La final, se va organiza un Assessment Center, iar participantii care vor obtine rezultate bune la aceasta ultima etapa de evaluare vor ramane angajati Lidl, pe o perioada nedeterminata. Castigatorii vor putea ocupa una dintre pozitiile pe care au reusit sa se afirme si sa aiba cele mai bune performante. Dorim sa investim in tineri si sa le oferim acestora tot sprijinul de care au nevoie pentru a se dezvolta profesional si personal. Este pentru prima data cand Lidl organizeaza in Romania acest program de management trainee pentru proaspat absolventii de studii superioare. La aceasta prima editie si-au depus candidatura peste 1.500 de tineri. Procesul de selectie a fost unul riguros, iar la finalul lui, 12 tineri dornici sa invete cat mai multe lucruri noi au intrat in program. De asemenea, intentionam sa organizam si in viitor astfel de proiecte, a declarat, intr-un comunicat, directorul executiv Lidl Romania, Maksymilian Braniecki. Pentru cei 12 tineri pasionati, acest program de scolarizare reprezinta un pas important in pregatirea lor profesionala. Noi ii vom sustine si le vom impartasi din experienta noastra, astfel incat sa invete cat mai multe lucruri noi, care sa le fie de folos pentru a obtine rezultate foarte bune la evaluarea finala din cadrul programului. Dorim ca acesti tineri sa devina coechipieri ai echipei noastre de succes, a declarat Antoniu Radu, Director Financiar Lidl Romania. Lidl Romania, parte din grupul german de retail Schwarz, detine o retea de 180 de magazine de discount pe piata romaneasca. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro