174
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” Dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ 50 de produse ready to rat, pentru timp economisit în bucătărie.
Gătitul acasă a devenit în ultimul an sport național și un subiect trending în social media. Cu toate acestea, produsele de tip convenience continuă să fie soluția ideală pentru momentele când vrei să savurezi mâncăruri delicioase fără să petreci mult timp în bucătărie.
Gama Chef Select, de la Lidl, oferă produse ce pot fi consumate pe loc, de la sandvișuri, la salate deja preparate sau produse gata de servit, precum zacuscă, humus, fasole bătută. Și pentru că deserturile sunt cele mai căutate în momentele în care vrei să te răsfeți, gama Chef Select aduce torturi și prăjituri pentru toate gusturile.
În plus, gama conține și produse ce necesită o minimă preparare, de exemplu diverse aluaturi, o varietate de paste, musaca sau produse de patiserie congelate, care scurtează mult timpul de preparare al unor rețete complexe.
Gama Chef Select este prezentă în portofoliul Lidl România încă din anul 2014. De atunci, compania a dezvoltat cu consecvență sortimentul de produse de tip convenience, adresat consumatorilor ce nu au foarte mult timp pentru gătit, dar își doresc să aibă parte de o masă, o gustare sau un desert rapid, la cel mai bun raport calitate – preț.
În prezent, gama cuprinde aproximativ 50 de produse de tip convenience, care se găsesc permanent în magazine. În plus, pe parcursul anului, pentru a veni în întâmpinarea clienților cu o ofertă adaptată nevoilor de consum, Lidl introduce periodic în magazine produse Chef Select cu specific sezonier.
Din 4 martie, clienții vor putea găsi în magazinele Lidl produse Chef Select de tip in and out, precum guacamole sau humus cu ardei capia și măsline, cât și produse Chef Select din sortimentul permanent, la prețuri speciale, precum lasagna sau tort cu ciocolată și aromă de vanilie.