PiațăȘtiri

229

Lidl România promovează consumul legumelor și al fructelor cu ajutorul personajelor Fresh Heads

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lidl România informează că a lansat colecția Fresh Heads, prin care le oferă părinților un nou mod de a-i împrieteni pe cei mici cu fructele și legumele.

Colecția cuprinde 25 de personaje inspirate de fructe și legume, sub forma unor biluțe realizate din sticlă reciclată. În plus, cu ajutorul aplicației mobile Fresh Heads, cei mici pot face schimb de personaje între prietenii utilizatori și se pot bucura de jocuri interactive. 

Obiceiurile alimentare echilibrate se învață încă din copilărie, iar una dintre cele mai frecvente reguli în alimentație este introducerea fructelor și legumelor în meniurile zilnice. 

Deși teoria este simplă, pentru părinți poate fi o provocare atunci când vor să o pună în practică. Colecția Fresh Heads vine în sprijinul părinților, cu 25 de personaje. Astfel, Tomescu, Nana, Ciupi,  Cici și prietenii lor  îi provoacă pe cei mici la jocuri interactive prin care îi încurajează să îndrăgească legumele și fructele.

Produsele participante la promoție, atât cele oferite gratuit, cât și cele destinate vânzării (săculețul, albumul și ținta) sunt disponibile în limita stocului.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2