Pate Bucegi si Lowe continua campania Bucegi -Gustul bun se recunoasteprin lansarea unui nou spot TV dedicat promovarii marcii Bucegi Vegetal, informeazaIqads. quot;Spotul gandit alaturi de echipa Lowe demonstreaza intr-o maniera jucausa faptul ca Bucegi Vegetal reprezinta o alternativa delicioasa pentru perioadele de post sau in momentele cand ne dorim sa luam o pauza de la preparatele din carne. Mesajul urmeaza directia de comunicare initiata in vara acestui an si pune in evidenta principala calitate a produselor Bucegi: gustulquot;, spuneAna Burloiu Brand Manager, Scandia Food . quot;Un spot TV cu copii reprezinta intotdeauna o provocare. Din fericire, l-am avut alaturi de noi pe Pavel - un tatic cu multa experienta si rabdare - care i-a coordonat cu succes pe cei mici, astfel ca noi ne-am putut concentra asupra altor detalii importante - spre exemplu, sa intindem pateul cat mai bine pe feliile de paine, sa aranjam coama leutului si sa avem grija ca norii din spate sa se miste in bataia vantuluiquot;, adaugaVasile Alboiu Chief Creative Officer, Lowe Group . Pentru a sublinia acelasi gust bun al pateului Bucegi, neschimbat de-a lungul timpului, campaniaGustul bun se recunoastesi-a propus sa identifice si sa foloseasca repere ale intransigentei culinare care sa confirme calitatile produsului. Daca in primul spot al campaniei Pavel Bartos provoca un Chef pretentios sa recunoasca faptul ca ii placeeee gustul bun al Pateului Bucegi, in cazul produselor vegetale exista o dubla instanta care ii valideaza gustul: un copil mofturos, dar si un carnivor convins, la un nivel metaforic. In cadrul acestui proiect,Scandia Foodeste reprezentata de Ana Burloiu Brand Manager , iarechipa Loweeste formata din Vasile Alboiu Chief Creative Officer, Lowe Group , Victor Oprisan Senior Art Director , Andrei Munteanu Senior Copywriter , Alina Balan Client Service Director , Adriana Tudoran Account Director si Ilinca Nanoveanu A/V Specialist .