Știri

125

Marca de lapte Fairlife a Coca-Cola va aduce o ploaie cu bani

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Coca-Cola este increzatoare ca marca sa premium de lapte, Fairlife, ce va fi laansata in SUA luna viitoare, va reprezenta un real succes financiar. Vorbind la Morgan Stanley Global Consumer Conference, Sandy Douglas, presedinte al Coca-Cola America de Nord, a dezvaluit ce asteptari are compania de la lansarea in luna decembrie a marcii premium de lapte Fairlife, disponibila in mai multe variante lapte cu 2% grasime, lapte degresat cu mai putin de 0,2% grasime si diverse variante cu ciocolata . Laptele fara lactoza ce va fi vandut sub marca Fairlife, cu un continut cu 50% mai multe proteine si calciu si cu 30% mai putin zahar decat laptele obisnuit, a fost testat in Minneapolis, Denver si Chicago. Acum, dupa aceste rezultate uimitoare obtinute in cele trei piete testate, marca Fairlife va fi lansata la nivel national. Primind un gust mai bun si statutul premium al marcii, consumatorii vor avea un alt fel de lapte, diferit de cel pe care acestia erau obisnuiti sa-l achizitioneze intr-un ulcior, a spus Douglas. Privind in perspectiva, Coca-Cola spera ca Fairlife va emula succesul marcii de suc de portocale premium, Simply. Este practic o premium-izare/valorizare a laptelui, a spus el. Ambitia noastra este de a crea o Simply in domeniul produselor lactate. Pentru a fi foarte clar, acum vom investi pentru un timp pentru a construi o marca de succes, asa ca nu va ploua bani pe termen scurt, a declarat Sandy Douglas. Dar, la fel ca si in cazul Simply, atunci cand lucrurile sunt facute cum trebuie, ploua cu bani mai tarziu.. Fairlife este produs de Fair Oaks Farms - un joint-venture infiintat in decembrie 2012 de catre Coca-Cola Company si Select Milk Producers, compania din spatele Core Power. Fair Oaks Farm foloseste un proces propriu de filtrare a laptelui pentru descompunerea laptelui achizitionat de la furnizori, in cele cinci componente cheie - apa, grasime, proteine, vitamine si minerale, precum si lactoza, componente care apoi sunt recombinate in proportii diferite pentru a obtine laptele fara lactoza, ce contine cu 50% mai multe proteine si calciu si cu 30% mai putin zahar.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2