PiațăȘtiri

173

Media consumului de napolitate e de 30 pe an

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Piata napolitanelor nu este singura unde produsele vrac mai au inca un procent important. ordf;i pe alte segmente din industria dulciurilor precum biscuitii, dar ?si pe piata carnii sau a lactatelor, produsele sunt cumparate de clienti la kilogram. Fiecare roman consuma in medie anual circa 30 de nashy;politane de 20 de grame, pe o piata unde produsele vrac reprezinta inca mai mult de un sfert din volumele totale de napolitane comershy;cialishy;zate pe piata, arata o analiza a ZF. Piata napolitanelor se ridica la circa 12.000 de tone pe an ?si 55 de milioane de euro anual ?si reprezinta 10% din piashy;ta totala a dulciurilor, conform estishy;mashy;rilor facute anterior de Nestleacute; Roshy;mania. Evolutia cumparaturilor destinate consumului casnic pentru napolitane ?si cafea arata o creordm;tere a segmentului produselor ambalate in volum in 2013 comparativ cu anul 2012. Conform datelor GfK Consumer Panel Services segmentul produselor vrac urmeaza un trend descendent, acoperind 33% din piata de napolitane in volum in 2013, in scadere de la 35%, au declarat reprezentantii Nestleacute; Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata napolitanelor. ordf;i grupul elvetian este prezent pe piata locala a napolitanelor vrac cu brandul Joe pe care l-a achizitionat in anul 2001 alaturi de fabrica din Timiordm;oara de la antreprenorul roman Florentin Banu. Romanii sunt pe ultimele locuri in ceea ce priveordm;te cheltuielile cu mancarea ambalata, iar acest lucru poate fi pus pe seama evaziunii fiscale pe unele segmente precum carnea sau lactatele, a vanzarii de alimente vrac, dar ?si a autoconsumului, intalnit in special in mediul rural. Totodata, pretul este un factor important atunci cand un roman este pus sa aleaga intre un produs vrac ?si unul ambalat.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2