Piață

435

Milenienii conduc tendința „chocstalgia”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După cum informează ConfetioneryNews, Mondelēz International dezvăluie dragostea consumatorilor pentru bunătățile nostalgice de ciocolată cu raportul Cadbury tendințe, deoarece brandul ambalat violet împlinește 200 de ani.

Fă-l nostalgic, dar diferit

De când John Cadbury a deschis un magazin alimentar în Birmingham în 1824, Cadbury a fost unul dintre batoanele de ciocolată preferate ale națiunii.

Pentru a sărbători 200 de ani de la Cadbury, compania sa-mamă Mondelēz International a publicat „Raportul Cadbury Unwrapped”, care analizează evoluția mărcii și preferințele consumatorilor în portofoliul său vast.

Dintre constatări, raportul a relevat că aproape jumătate (45%) dintre respondenți au spus că consumul de ciocolată le amintește de copilăria lor. Acest lucru devine și mai proeminent la cei cu vârsta cuprinsă între 25-35 de ani, 56% dintre mileniali susținând că mănâncă ciocolată pentru că „le amintește de anii lor mai tineri”.

Ce este chostalgia?

Cu toate acestea, în timp ce „chocstagia” (adică ciocolata și nostalgia) a fost identificată ca o tendință cheie în rândul consumatorilor de ciocolată, peste două treimi dintre tinerii cu vârsta între 25 și 34 de ani au fost de acord că le place să încerce gustări noi.

Unele dintre cele mai populare inovații ale Cadbury sunt de fapt „întorsături” ale clasicului bar Cadbury Dairy Milk. Arome precum Cadbury Dairy Milk Marvelous Creations Jelly Popping Candy au fost în top 10 cele mai vândute produse Cadbury în Marea Britanie anul trecut.

Raportul subliniază importanța inovării, Regatul Unit acționând ca cel mai mare centru de cercetare și dezvoltare al Mondelēz.

Cadbury are acum peste 600 de roluri în cercetare și dezvoltare în Marea Britanie și, în ultimul deceniu, a lansat peste 100 de produse noi, în urma investițiilor de la Mondelēz. NPD-ul său include produse precum Cadbury Caramilk, Cadbury Dairy Milk Fruitier & Nuttier, Cadbury Dairy Milk & More Caramel Nut Crunch și Cadbury Dairy Milk & More Nutty Praline Crisp.

Raportul a analizat, de asemenea, variațiile de arome preferate cu ciocolata cu lapte. La întrebarea, 37% au ales caramel, acesta a fost urmat de nuci (29%), apoi fagure și portocale (ambele 28%), mentă (23%) și fudge (22%).

Nu pot învinge un clasic

Cu toate acestea, în ciuda dorinței de ceva nou, sondajul a mai relevat că clasicul bar Cadbury rămâne o gustare prin excelență pentru mulți; unul din patru declarând că este produsul lor preferat Cadbury.

Din 2012, Mondelēz a investit peste 200 de milioane de lire sterline în Bournville (casa istorică a Cadbury), permițând site-ului să producă 125 de milioane de batoane Cadbury Dairy Milk în fiecare an la fabrica din Bournville. În 2023, acest lucru a ajutat marca să vândă mai mult de 13,7 milioane de kg din acest baton special.

Răspunzând la tendințe

Cercetarea de la Mondelēz a dezvăluit, de asemenea, o mișcare către o gustare mai atentă, cu 54% dintre adulții care mănâncă ciocolată spunând că de obicei „pășesc ceva pentru mai târziu”.

În același timp, până la 67% dintre cei chestionați au fost de acord că este un „întăritor de dispoziție”.

Răspunzând acestei schimbări către o savurare mai conștientă a ciocolatei, Cadbury a introdus ambalajele resigilabile în gama duo cu două bare în 2022. Vânzările acestor produse au crescut cu 24% între 2021-2023.

Marca a lansat, de asemenea, o gamă de ciocolată cu conținut scăzut de calorii în ianuarie 2023 – Cadbury Delights – și primele sale opțiuni non-HFSS, odată cu introducerea Cadbury Dairy Milk Fruiter & Nuttier în luna următoare.

Gusturile evoluează

„Gusturile consumatorilor evoluează constant, iar cercetările noastre evidențiază dragostea Marii Britanii de a încerca ceva nou.

Suntem mândri că se bucură atât de mult de răsturnări ale unor delicii clasice precum Cadbury Dairy Milk, arătând cum moștenirea și inovația se pot combina pentru a crea ceva grozav”, a comentat Adam Harris, om de știință principal și responsabil de tehnologie pentru bunăstare pentru Mondelēz International.

 „Știm că consumatorii caută, de asemenea, mai multe opțiuni - de aceea am lansat gustări precum Cadbury Delights, gama noastră de ciocolată cu conținut scăzut de calorii (91 de calorii) și noi modalități de a sărbători ocaziile speciale, cum ar fi cu Cadbury Creme Egg Bar. ”

Pe lângă preferința pentru a-și savura ciocolata, raportul observă și popularitatea tot mai mare a împărtășirii produselor de cofetărie.

Peste un sfert dintre adulți au spus că le plac gustările cu ciocolată cu membrii familiei, 18% le place să mănânce ciocolată cu prietenii și doar 13% o mănâncă singuri.

Reflectând acest lucru, vânzările de genți de schimb Cadbury au înregistrat o creștere, crescând cu 9% în perioada 2021-2023.

În altă ordine de idei, Food Manufacture deschide NPD de Paște 2024, reluând cele mai recente lansări de la Mondelēz, Lindt, Nestlé și Moo Free, printre altele. (Foto: Freepik) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2