155
În lumina provocărilor globale în curs de desfășurare, în 2024 Mintel a estimat că mulți consumatori vor rezista în mare măsură la sacrificarea momentelor de distracție și răsfăț.
Prognoză corectă
Prognoza a fost corectă. În loc să clasifice anumite alimente și băuturi, mărcile pot oferi consumatorilor posibilitatea de a le savura liber, oferind momente de relaxare și evadare. Ar putea fi acesta viitorul industriei de răsfăț?
Provocările globale din ultimii câțiva ani, precum conflictele globale, incertitudinile economice, problemele de mediu, precum și presiunile zilnice ale vieții moderne, i-au determinat pe consumatori să caute momente de răsfăț în alegerile lor alimentare și băuturi.
Cu stresul zilnic și stilul de viață rapid, multe persoane văd acum alimentele și băuturile ca pe o sursă principală de confort.
Ca urmare, există o tendință în creștere în care oamenii își permit să experimenteze plăcere, în special în ceea ce beau sau mănâncă. Această schimbare influențează mărcile să creeze produse cu atracție senzorială și răsfăț, cum ar fi arome unice, texturi plăcute și povestiri care evocă plăcere.
Chiar și consumatorii conștienți de sănătate acordă prioritate echilibrului, alegând delicii care le satisfac obiectivele de sănătate și dorința de experiențe plăcute.
Această tendință transformă industria alimentară, deoarece companiile recunosc nevoia de produse care să satisfacă atât satisfacția nutrițională, cât și emoțională, ajutând consumatorii să găsească un sentiment de ușurare în mijlocul factorilor de stres la nivel mondial.
Satisfacție emoțională
Consumatorii caută din ce în ce mai mult achiziții care să aducă satisfacție emoțională, socială și mentală, așa cum este detaliat în raportul Global Data „Sensory and Indulgence – Consumer Trend Sights 2024”. doresc experiențe asupra bunurilor materiale și au un impuls de a scăpa de cerințele vieții de zi cu zi.
Raportul „2023 Food Industry Trends” al lui Clarkston Consulting arată, de asemenea, o preferință tot mai mare a consumatorilor pentru produsele care echilibrează calitatea cu capacitatea de a oferi o experiență satisfăcătoare.
Această schimbare vine pe măsură ce consumatorii, mai ales pe fondul presiunilor economice, continuă să aleagă produse care oferă atât plăcere, cât și plăcere. valoare nutritivă. Această nevoie este, de asemenea, direct legată de așteptările pentru anumite arome.
Datele Euromonitor de la National Restaurant Association Show din 2023 consolidează și mai mult acest lucru, observând o cerere a consumatorilor pentru arome noi, exotice și ingrediente de înaltă calitate, care îmbunătățesc experiența alimentară.⁴ Mărcile răspund prin inovare cu ingrediente unice, cum ar fi yuzu sau aromă funcțională. profiluri, care se adresează dorinței consumatorilor de explorare culinară, satisfacând în același timp așteptările de calitate.
În conformitate cu aceste tendințe, Agus a creat Hello Day! Magico. Numele Magico provine dintr-o combinație de cuvinte englezești magic și cocos. Scopul de a mușca în cuburi crocante de nucă de cocos (nata de coco) scufundate în suc delicios este de a teleporta consumatorii în locuri magice.
Sentimentul de ”wow”!
Această experiență este susținută de trei arome „erou”: mango, lychee și nucă de cocos, și două arome „wow”: yuzu și mojito.
O linie de extensie complet nouă, nu doar alte arome de fructe, care urmează să fie lansată la începutul anului 2025, este de așteptat să capteze interesul consumatorilor. Buna ziua! Magico este conceput pentru oameni de toate vârstele care caută experiențe unice și neașteptate cu băuturi. Marca îndeplinește dorința de bucurie și arome distinctive.
„Conștientizarea crescândă a consumatorilor înseamnă că nu mai contează doar gustul sau mirosul unic, ci și consistența produsului, ambalajul convenabil și brandingul”, spune Jaroslaw Banda, Director de Comunicare la Agus.
„De aceea, băutura noastră conține mai puțin de 5 g/100 ml de zahăr, este ambalată într-o sticlă PET (tereftalat de polietilenă) de 500 ml, complet reciclabilă, cu capac prins și are simbolul emblematic al unei stele albastre pe etichetă, care este imediat asociat cu bagheta magică și mantia vrăjitorului Merlin.”
Premiera oficială a mărcii a avut loc la Gulfood, Dubai, Emiratele Arabe Unite, în februarie 2024 și a fost prezentată la retaileri europeni precum Netto, Jeronimo Martins, Intermarché și Maxima. Lansarea a fost finalizată la SIAL Paris, Franța, în octombrie 2024. Lidl, Aldi și Kaufland tocmai au confirmat prezența Magico pe rafturile lor în această toamnă și iarnă. Agus continuă discuțiile de afaceri cu alți retaileri și distribuitori.
Expansiunea companiei este ancorată în valorile corporative durabile, care sunt susținute de activități reale ale întregii echipe. Oferind un mediu care încurajează creativitatea, Agus încurajează angajații să gândească în mod inovator, o filozofie reflectată în sloganul mărcii angajatorului, mai departe. Acest lucru este foarte important din perspectiva creării de mărci și produse unice, cum ar fi Hello Day! Magico.
Privind în perspectivă, potrivit Mintel, Tendințele în alimentație și băuturi pentru 2025 vor fi legate de modurile în care consumatorii echilibrează bunăstarea și răsfățul. Pe de o parte, consumatorii sunt înfometați de mărci care îi ajută să „încalce regulile” în ceea ce privește alimentele și băuturile, dar trebuie să fie încurajați să aibă încredere în noile arome care apar atât la nivel local, cât și la nivel global. (Foto: Freepik)