Știri

128

Moș Crăciun aduce consumatorilor o mulțime de inovații pentru piața dulciurilor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Înainte de sărnbătorile de iarnă nu lipsesc inovațiile în materie de cofetărie, exploatând tendințele de sănătate și bunăstare, aromele viitoare și multe altele, notează ConfectionaryNews.

Iar inovațiile în materie de cofetărie nu au lipsit: de la arome imaginative la inițiative etice, inovațiile vin din toate colțurile Europei și oferă doar o gustare a zgomotului NPD care se întâmplă pe tot continentul...

Gumă de mestecat fără plastic

True Gum a început ca un startup în Copenhaga, creând gumă de mestecat fără plastic. Nou de la marca Certified B Corp este True Dates: curmale care sunt acoperite în aromele clasicelor bomboane îndrăgite pentru a crea „o senzație gustativă inovatoare, care este chiar mai bună decât bomboana”.

Curmalele sunt concepute pentru a oferi o alternativă mai sănătoasă la bomboanele tradiționale: una care satisface poftele fără a compromite gustul sau nutriția. Curmalele nu conțin zahăr adăugat, sunt bogate în fibre și vin în ambalaje compostabile.

Aromele includ aluat de prăjituri, lemn dulce, pepene verde, piersici, unt de arahide cremos, cola și multe altele. True Dates se alătură unui portofoliu care include True Gum, True Mints și True Drops.

Picaturi de ciocolata cu proteine

Inovatorul sloven de ciocolată Leone și-a prezentat picăturile de arahide AL!VE: care sunt disponibile în versiuni de ciocolată cu lapte și ciocolată albă.

Picaturile sunt o sursa de fibre, sursa de proteine ​​si contin vitamina A, D, B6, acid folic, B12, zinc si seleniu.

De asemenea, conțin cu 30% mai puțin zahăr decât produsele similare ale altor mărci.

Brandul AL!VE se extinde și în înghețată și batoane proteice, cu produse inclusiv acadele cu înghețată proteică.

Praline cu proteine

În categoria proteinelor joacă și marca poloneză Feel FIT, care are deja produse precum bile proteice, granola proteică și batoane energetice.

La SIAL, Feel Fit și-a prezentat noile praline proteice cu unt de arahide. Ciocolatele sunt făcute din ciocolată cu lapte din Belgia, (certificată UTZ) cu ​​umplutură de unt de arahide și o notă de sare.

Dulciurile sunt făcute din 29% alune - o sursă de vitamina B1 - și maltitol pentru a scădea indicele glicemic.

Mogu Mogu

Marca de băuturi Mogu Mogu s-a născut în Thailanda în 2001, dar în ultimii ani a văzut-o extinzându-l pe tot globul cu mare succes.

Băutura s-a dovedit un succes în rândul consumatorilor mai tineri datorită brandului său strălucitor, aromelor vibrante și unicității pieselor sale de nata de coco din băutură pentru a adăuga o mușcătură de textură neașteptată experienței de băut.

Călărind valul succesului său global, proprietarul mărcii Sappe extinde brandul în dulciuri mestecate.

Inovație din vată de zahăr

Brandul francez La Fabrique a Nuage a fost lansat în iulie 2023 de doi studenți, Florian Baud și Vanessa Haidu, care lucrează acum la afacerea lor cu normă întreagă.

Un an de cercetare și dezvoltare a rezultat într-o inovație de succes: o ață de vară fără zahăr, care se poate lăuda cu un Nutri-Score A. Produsul nu conține, de asemenea, coloranți, alergeni, conservanți și este prietenos cu veganii.

Ciocolata cu lapte de ovaz

Brandul scoțian de ciocolată Otherly își creează batoanele de ciocolată cu lapte cremos de ovăz.

Ambalajul este împodobit cu personaje și scene la comandă create de artistul Tomi Um, ilustrând locații aventuroase precum plaja, luna, jungla și orașul.

Altfel, vine într-o gamă de arome, de la clasic (ciocolată neagră, cireșe) la creative (tort de aniversare, cafea rece).

Up-Up

Batonul de ciocolată din Marea Britanie UP-UP poate spune cu încredere că ciocolata sa folosește cacao 100% fără muncă a copiilor: deoarece punctul său de diferență este un lanț de aprovizionare foarte scurt.

Cea mai mare parte a cacaoului trece printr-o listă lungă de mici proprietari, cooperative, mijlocași, producători și mărci înainte de a ajunge la consumator: creând un lanț de aprovizionare complicat.

UP-UP, în schimb, surse dintr-o singură plantație din Columbia: iar prin reducerea la minimum a lanțului de aprovizionare creează un nou nivel de transparență. Ciocolata este, de asemenea, furnizată de ONG-ul Slavefreetrade din Geneva.

Unitopia

Expunând prin Heritage Food Brands, ciocolatierul artizanal belgian Caluwé Artisan și-a evidențiat marca Unitopia de praline de ciocolată durabile.

Disponibil în arome, inclusiv brownie de ciocolată, butterscotch, alune de pădure și fistic, ciocolatele sunt făcute cu cacao certificată de Rainforest Alliance, nu conțin ulei de palmier, conțin doar ingrediente naturale, iar ambalajul nu conține plastic.

Batoane de ciocolată E. Wedel's Snack

Majorul polonez E. Wedel a evidențiat o nouă gamă de batoane de ciocolată cu lapte, formulate pentru a atrage consumatorii din generația Z.

Cu arome care includ Fizzy Cola, Popcorn, Sour Lemon și Bubble Gum, ciocolatele combină profilurile de aromă și textură pentru a „excita” cohorta Gen Z, care sunt „mari gustări”, ne-au spus reprezentanții companiei la SIAL. Potrivit Mintel, aproximativ 25% din genul Zers gustare mai mult de o dată pe zi și au, de asemenea, o preferință pentru arome neobișnuite.

E. Wedel estedistribuie deja batoanele de ciocolată pe piețele europene majore, inclusiv Marea Britanie (prin Tesco). Fiecare baton cântărește 90 g și se vinde cu amănuntul la 1,80 GBP în Marea Britanie. (Foto: Freepik)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2