Știri

196

Nestlé restricționează publicitatea direcționată către copii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

„Vom interzice publicitatea directă pentru produse de cofetărie, înghețată, biscuiți și băuturi cu adaos de zahăr pentru persoanele sub 16 ani”, declară Nestle, citat de FoodNavigator.

Interzicere voluntară

Nestlé își consolidează politica de marketing responsabil pentru copii, interzicând în mod voluntar comercializarea directă a produselor care nu îndeplinesc criteriile de nutriție ale politicii Nestlé pentru publicul sub 16 ani.

Anterior, strategia de marketing responsabilă a Nestlé se aplica copiilor cu vârsta de până la 13 ani, cu o interdicție totală a marketingului de produse care vizează copiii cu vârsta de până la șase ani. Standardul actualizat va fi aplicat tuturor canalelor, inclusiv TV, social media, jocuri și evenimente în care mai mult de 25% din audiență are sub 16 ani.

„Nu îndreptăm nicio comunicare de marketing către copiii cu vârsta cuprinsă între 0 și 6 ani. În noua noastră politică privind comunicarea de marketing pentru copii, atunci când direcționăm comunicarea de marketing către copiii cu vârsta cuprinsă între 6 și sub 16 ani, acest lucru poate fi permis numai cu produse care îndeplinesc criteriile de nutriție ale politicii Nestlé.

Nu vom îndrepta nicio comunicare de marketing către copiii cu vârsta sub 16 ani, indiferent de îndeplinirea Criteriilor de nutriție ale politicii Nestlé de marketing pentru copii, pentru următoarele categorii: biscuiți dulci și sărați, produse de cofetărie cu zahăr, produse de cofetărie cu ciocolată, produse de băuturi pe bază de apă. cu adaos de zaharuri [și] produse de înghețată”, a explicat un purtător de cuvânt.

Dilema digitală

Nestlé a promis, de asemenea, că nu va lucra cu influenți din rețelele sociale cu vârsta de peste 18 ani și nu va colecta date despre minori.

Cu toate acestea, este o provocare notoriu pentru mărci să-și controleze acoperirea într-un ecosistem digital în care publicitatea digitală, direcționarea și colectarea de date – în multe privințe întregul ecosistem digital – sunt relativ nereglementate, necontrolate și – cel puțin până de curând – nescrutinizate în comparație cu mediul fizic. sferă. Cum se va asigura Nestlé că conținutul său nu ajunge în ochii copiilor sub 16 ani?

Colaborarea va fi cheia, a declarat purtătorul de cuvânt pentru FoodNavigator. „Folosim toate instrumentele disponibile pentru a măsura audiența cât mai precis posibil, lucrând îndeaproape cu partenerii noștri (platforme de social media, organizatori de evenimente, studiouri de jocuri video) pentru a avea informații de primă mână fiabile cu privire la defalcarea grupelor de vârstă a audienței înainte de a face publicitate.

„Nestlé s-a implicat de ani de zile în platforme industriale precum Federația Mondială a Advertiserilor (WFA) și a contribuit la implementarea standardelor la nivel de industrie, cum ar fi Politica Globală de Marketing Responsabil IFBA.

Multe companii s-au angajat în mod colectiv să restricționeze comercializarea produselor indulgente copiilor sub 13 ani, iar acest lucru a fost reflectat în propria Politică a Nestlé.

Noua noastră politică, care extinde în mod voluntar restricțiile de marketing la copiii sub 16 ani, este lider în industrie și își propune să se alinieze la recomandările Politicii OMS pentru a proteja copiii de impactul dăunător al marketingului alimentar (în prezent în discuție). Nestlé cere ca mai multe companii să propună măsuri similare care sprijină bunăstarea copiilor.”

Construirea unei „baze solide” pentru un stil de viață mai sănătos

Pe lângă creșterea restricțiilor de publicitate, Nestlé a spus că va „continua eforturile de lungă durată” pentru a ajuta familiile să își stabilească obiceiuri alimentare sănătoase.

„Cuplarea serviciilor de nutriție, instrumentelor educaționale și rețetelor existente cu aceste garanții suplimentare ajută la oferirea copiilor și tinerilor adolescenți o bază solidă pentru construirea unui stil de viață sănătos.

Prin programul nostru Nestlé pentru copii mai sănătoși și prin diferite campanii de nutriție, cum ar fi „adoptă un fruct, adoptă o legumă”, #cooktogether și „hrană sănătoasă pentru viitor”, am oferit resurse pentru a ajuta 80 de milioane de copii să devină mai informați despre alimentația bună, diete echilibrate și stil de viață sănătos din 2016”, a subliniat compania.

Nestlé nu a comentat ce va însemna noul cod de publicitate pentru cheltuielile sale totale de publicitate – sau dacă ne putem aștepta ca resursele să fie realocate pentru eforturile sale de a promova alimentația sănătoasă. „Cu privire la investiția totală în publicitate, nu vom face declarații anticipative în acest sens, dar, desigur, ca întotdeauna, rămânem angajați să menținem și să construim mărcile noastre”, ni s-a spus.

Luna trecută, Nestlé a declarat că va începe să raporteze standardele nutriționale ale portofoliului său global, într-un angajament despre care a spus că face parte din munca sa de a crește și extinde „anumite segmente” din portofoliul său, inclusiv ceea ce a descris drept „pe bază de plante nutritive. și produse pentru copii'.

Cel mai mare producător de alimente din lume lucrează pentru a promova profilul nutrițional al produselor sale printr-o strategie care folosește atât reformularea, cât și fortificarea. În 2021, compania a vândut 124,6 miliarde de porții de „nutriție accesibilă” cu fortificare cu micronutrienți.

De asemenea, a obținut o reducere cu 5,1% a zaharurilor adăugate în produsele Nestlé din 2017. Cu toate acestea, compania nu a dezvăluit dacă și-a stabilit obiective specifice, fie pentru reformulare, fie pentru proporția din totalul vânzărilor pe care dorește să vină din segmentele mai bune pentru tine ale portofoliului său.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2