Albalact a implementat o strategie multimarca in cadrul aceleia?si categorii de produse. De exemplu, in categoria lapte de consum societatea detine marcile Fulga, Zuzu ?si Raraul. In primele trei trimestre, Albalact a realizat vanzari de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decat in perioada similara a anului 2012. Totodata, profitul a inregistrat o creordm;tere substantiala in aceea?si perioada, de la o marja neta de 1,1% la 1,8%, noteaza Ziarul financiar. Marcile societatii Albalact detin locuri in top trei pe piata laptelui ?si produselor lactate. Cu o cota de piata valorica de 30%, Zuzu este marca lider in categoria laptelui pasteurizat. De Albalact este lider in categoriile unt de masa ?si smantana. Prin marca Raraul, Albalact se situeaza pe locul al doilea in randul producatorilor de branza proaspata de vaci. Totodata, Albalact este al treilea mare producator de iaurt din Romania. Mai multe, pe www.zf.ro