227
European Food Agency informează că Barry Callebaut, un producător de produse de ciocolată și cacao de înaltă calitate și Deloitte, ca furnizor de servicii profesionale, au anunțat împreună un parteneriat strategic de mai mulți ani pentru a oferi programe de educație și dezvoltare a abilităților pentru peste 30.000 de fermieri de cacao din Sulawesi și Sumatra.
Această colaborare va determina cele două companii să își unească eforturile prin inițiativele lor de sustenabilitate Forever Chocolate și WorldClass.
Indonezia este al șaselea cel mai mare producător de cacao din lume, cu aproximativ 220.000 de tone pe an, dintre care majoritatea provine din Sulawesi. Plantațiile de cacao din Indonezia aparțin micilor producători.
Ca parte a acestei noi colaborări, fermierii de cacao, dintre care aproximativ 20% sunt femei, vor avea acces la cursuri privind abilitățile financiare și antreprenoriale, care îi vor ajuta să găsească modalități de a-și profesionaliza micile afaceri și de a-și îmbunătăți mijloacele de subzistență.
Împreună, cele două companii vor introduce, de asemenea, programul Deloitte Grow, care se concentrează pe crearea unor oportunități mai bune pentru tineri.
Deloitte va colabora, de asemenea, cu Generation Peace, un grup de advocacy indonezian, pentru a oferi abilități ușoare și a lucra la formarea gândirii critice față de profesorii primiți. Intenția este de a pregăti următoarea generație să adopte industria 4.0.
Productivitatea scăzută în fermele mici de cacao datorită practicilor agricole slabe, solurilor sărace în nutrienți și copacilor de cacao îmbătrânite continuă să mențină fermierii de cacao și familiile lor într-o stare de sărăcie.
Pentru a aborda aceste provocări, Barry Callebaut a lansat Forever Chocolate în 2016, planul său de a face ciocolata durabilă până în 2025. Un obiectiv al proiectului este de a scoate din sărăcie peste 500.000 de fermieri de cacao până în 2025.