551
BeverageDaily informează că distileria Yanghe de lichior din China caută să se impună mai ferm pe piețele internaționale, mizând pe extinderea portofoliului său Baijiu, cu game de la mijlocul până la premium, precum și pe aroma sa „mellow” marca comercială.
Un fel de lichior
Distileria Yanghe deține mărcile Yanghe și Shuanggou baijiu, care ambele au peste 1.300 de ani de istorie care datează din dinastia Ming. Este bine stabilită în țară ca una dintre cele mai mari companii locale de baijiu.
Baijiu, ca categorie de alcool, este renumită pentru nivelul său ridicat de alcool în volum (ABV) și, adesea, pentru aroma sa puternică – dar Yanghe și-a făcut un nume prin aroma sa „melană”, descrisă ca fiind „mai netedă, mai moale și mai plăcută” în comparație cu intensitatea baijiului regulat.
„Yanghe este capabil să garanteze această aromă moale în produsele noastre datorită condițiilor naturale ale distileriei noastre”, a declarat Veronica Wang, directorul departamentului de afaceri internaționale Yanghe, pentru FoodNavigator-Asia.
„Sursa noastră de apă se află într-o locație unică, unde se întâlnesc apele râului Huaihe, râului Galben, Grand Canal, lacul Hongze și zonele umede Luoma, care au o calitate naturală dulce.
„Pământul din jur conține, de asemenea, o mare varietate de microorganisme care intră în apă și catalizează producerea alcoolului nostru, rezultând un produs plin de corp și parfumat, cu un gust moale distinctiv și o aromă crocantă.”
Firma folosește, de asemenea, un „lichior de bază” depozitat în pivnițele sale subterane pentru a-și face baijiu-ul, despre care se spune că datează de secole în urmă și utilizează tehnici tradiționale de distilare artizanală pentru controlul aromei și al producției.
Pentru piețe premium
„Acum avem game de produse care să vizeze atât piețele premium, cât și cele medii – pentru consumatorul mai high-end este gama Dream Blue, cu accent pe ambalaj și gust care vizează palatele premium”, a spus ea.
„În timp ce pentru consumatorii de gamă medie avem produsele Yanghe Spirit Classic Sky Blue și Ocean Blue, în care primul este învechit timp de peste șase ani, iar cel din urmă este învechit timp de trei ani – această gamă este best-seller-ul nostru actual în China și detinem pozitia de lider pe piata fata de alte baijiu vandute la aceeasi gama de pret.
„Sub marca Shuanggou, avem, de asemenea, o gamă Sujiu care este mai axată pe durabilitate și ecologic, în conformitate cu tendințele actuale, numit Mellow Sujiu, care este primul Baijiu organic verde, mai sănătos și prietenos cu mediul din industria băuturilor alcoolice, pentru care am primit deja certificarea organică necesară.
„Termenul „mai sănătos” a fost inclus deoarece ecosistemul complet al microorganismelor funcționale care îmbogățește pivnița noastră străveche de unde depozităm ingredientele brute pentru a face ca acest produs să transmită molecule și substanțe funcționale sănătoase, oferind acestuia un avantaj față de alte baijiu.”
Un baijiu pentru toată lumea
Wang a subliniat că, având în vedere aceste game de baijiu și altele care utilizează aroma moale semnătură a distileriei, există un potențial uriaș de piață de descoperit în afara Chinei, indiferent de principalul consumator de alcool de pe piață.
„Avem o poziție puternică în China, dar piețe precum Thailanda, Singapore, Asia de Sud-Est și India sunt foarte interesante pentru noi și din punct de vedere strategic, datorită potențialului în ceea ce privește puterea populației și interesul consumatorilor”, a adăugat ea.
„Întotdeauna a existat această percepție pe multe piețe că baijiu este fie prea puternic, fie prea scump pentru ca un consumator obișnuit să o considere o alegere de băutură și dorim să eliminăm această concepție greșită cu gamele noastre de produse.
„Acum există un baijiu potrivit pentru fiecare consumator, indiferent de bugetul lor, și chiar unul care să se potrivească ideologiilor lor în ceea ce privește durabilitatea, așa că, cu aceste produse, sperăm să fim baijiu-ul Chinei pentru piețele și mai largi, care vor merge mai departe.