214
Aproape toate amintirile frumoase pe care le avem sunt legate de felurile de mâncare românești. De la această idee pleacă cea mai nouă campanie realizată de Mullen pentru Lidl România, iar anul acesta, Cămara Noastră, marcă proprie, realizată exclusiv cu furnizori locali, ne invită să gustăm din trăirile românești printr-o nouă producție video savuroasă.
Conceptul noii campanii ne transpune din prezent în mijlocul celor mai dragi amintiri. Astfel că, în toiul unei mese în familie, fiecare gust și aromă găsite în bucatele românești aflate pe masă ne duce într-o călătorie printre cele mai speciale momente din trecut cu ajutorul unor personaje realizate în stilul etichetelor Cămara Noastră și animate în stil stop motion.
Personajele paper cut ilustrează diferite trăiri: de la aventurile copilăriei pline de chicote în spatele blocului, la zilele mai friguroase când joaca de afară se muta înăuntru sau de la cele mai tari trick-uri pe skate, până la amintirea primei întâlniri.
Platforma de storytelling creată în jurul gamei Cămara Noastră a fost câștigătoarea premiului Brand of the Year 2020 în competiția TOP 3 ADC, cu seria online Bucate ca la carte, constant prezentă în topul ADC prin premiile obținute.
Anul trecut, Lidl a lansat, pentru promovarea mărcii Cămara Noastră, un nou serial, Șezătoare și cântec, care a adus în prim-plan fabricile românești partenere Lidl România, iar în acest an, sub aceeași platformă, Lidl ne invită să ne reamintim de gusturile trăirilor românești.
Clipul video al campaniei este disponibil pe canalul de YouTube @LidlRomania, dar și în mediile tradiționale, printr-un spot TV care păstrează secvențele cheie ale materialului video.