PiațăȘtiri

146

Opt companii romaneordm;ti expun la EuroShop 2014

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Opt companii din Romania vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importanta expozitie destinata solutiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom ?si Pietta Glass Working, au participat la editia precedenta a targului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig ?si Romvitrine - participa in premiera, la eveniment. La editia precedenta a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din Romania. Cu o suprafata neta totala de expunere de peste 114.000 de metri patrati, targul EuroShop 2014 va aduna la Dusseldorf, intre 16-20 februarie, peste 2.000 de expozanti din 56 de tari. La editia anterioara, desfasurata in februarie 2011, a fost inregistrat un numar foarte mare de vizitatori, de peste 107.000 de persoane, peste 50% dintre acestea venind din afara Germaniei. Inchirierea unui spatiu de expozitie in cadrul EuroShop costa 215 euro/mp. Constructia ?si amenajarea spatiului, dar ?si suportul tehnic costa 134 euro/mp, dar poate fi mai ieftina, in regie proprie. Totodata, mai exista o taxa multimedia inscriere catalog, prezentare online companie, servicii ?si produse pe site-ul targului este de 350 de euro. Despre EuroShop EuroShop este cel mai mare targ international dedicat pietei de retail, desfaordm;urat in Europa. Acesta este segmentat in patru zone de interes: EuroConcept, EuroSales, EuroCIS ?si EuroExpo. La EuroConcept, vizitatorii pot gasi noutati din zona echipamentelor pentru magazin, al sistemelor de iluminare ?si de refrigerare, cat ?si concepte arhitecturale ?si de design inovatoare, gandite pentru retail. EuroSales este zona in care sunt expuse solutii ?si idei noi pentru comunicarea in magazin, display-ul produselor ?si mercantizare, sub sloganul Your futuristic POS. Sectiunea EuroCIS este dedicata tehnologiilor din retail, incluzand aici solutii IT pentru optimizarea proceselor, pentru securizarea magazinului, sisteme de plati, solutii pentru e-commerce etc. EuroExpo prezinta idei ?si concepte noi pentru constructia de standuri, pentru organizarea de evenimente de promovare a brandurilor, etc. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2