86
Campari a ratat prognozele, realizând o scădere cu 18,2% a profitului operațional al treilea trimestru, iar producătorul italian de băuturi spirtoase a avertizat că rezultatele din trimestrul patru vor fi afectate de volumul de producție mai scăzut și de un mix de vânzări nefavorabil, noteaza ESMagazine.
Producătorii de băuturi spirtoase s-au luptat cu cererea slabă pe piețele cheie din China și Statele Unite, după un boom post-pandemie. Iar Remy Cointreau și-a redus previziunile pentru întregul an săptămâna trecută.
Campari a spus că se așteaptă ca vânzările nete să crească cu un procent mic de o cifră pentru întregul an, după o scădere surprinzătoare de 1,4% în trimestrul al treilea.
Vânzările nete din al treilea trimestru ale producătorului Aperol au totalizat 753 de milioane de euro (814 de milioane de dolari), nefiind estimarea consensului analiștilor de 832 de milioane de euro, potrivit Visible Alpha.
Campari, cu sediul în Milano, a spus că factorii macroeconomici, industriali și climatici au influențat rezultatele sale.
Privind în perspectivă, a prognozat „o revenire treptată pe termen mediu la o traiectorie de creștere organică a vânzărilor nete de o singură cifră, de la mijlocul la mare, într-un mediu macro normalizat”.
Compania a spus că eficientizarea portofoliului de produse și reducerea costurilor ar ajuta la atingerea acestui obiectiv.
Directorul executiv Matteo Fantacchiotti a demisionat brusc în septembrie, după doar cinci luni la conducere, compania invocând motive personale pentru plecarea sa. (Foto: Freepik)